storfamilie

jenta til mamma

Forelsket i forumet
 i dag får vi enda et familiemedlem..... gleder oss....

sambo er i vei for å hente den nye hunden vår, ei 3 år gamel jemthund tispe!    [:D][:D]   spennende
Nå har vi da altså; en drever på 5 år, ei katt med 4 kattunger, en jemthund..  og en baby på vei

og ja.. vi må jo ikke glemme alle dyra på gården vår [:D] tihi

Så morro[:D] Koselig med masse dyr, både for dere og etterhvert den lille[;)]

Selv har vi bare en hund og en katt, men kunne godt tenkt meg flere dyr egentlig. Men det tar tid, og vi har ikke akkurat fritidsproblemer fra før..[:)] Kanskje senere en gang..[;)]

Me har ein riktig bortskjemt katt, som tok det tungt då me fekk ein baby. Eg lurer på kva han tenkjer når me får ein til...Like greitt å gjera som dåke, og ha mange dyr som er vant til å dela på oppmerksamheit! Det blir jo veldig kjekt når ungen blir litt eldre.

Lykketil[;)]
Vi har to drevere hjemme, den ene er 5,5 år,(fra eget kull til og med, stolt[:)])  og den yngste er 10mnd, sliter meg litt ut om dagen de[;)]hehe
Men, er veeeeeldig glad i dem da.
Har du tre farget, eller to farget? vi har to farget..

så morro!
skulle gjerne bodd på gård jeg, elsker dyr.
nå har vi en stor herlig hannkatt. kunne tenkt meg flere
men tror ikke katten vår vill tillatt det..

Gikk å googlet hunderasen for å se, å herreguud den var søøt!! [:D]
Heldig som kan ha dyr...[:)] Eeelsker dyr, men er allergisk mot alt med pels og fjær ;/

ja de er herlige men også mye jobb [;)]
Vi er heldige som bor slikt til at vi kan benytte oss av skog og mark når vi vil. det gjør det litt lettere. Dreveren vår er 2 farget...

Jamthunden kom i går.. var kjempe herlig. ei snill og rolig jente som var veldig glad i mennesker. hun og dreveren ble buddies med en gang. kjekt. da kan de gå i lag.... i samme garde

Back
Topp