storetuppa må ha nye luer

*Tøtta81*

Forumet er livet
Luer utover våren her og til høsten, kanskje vinter, tenkte å bestille på nett. Men hvilken str skal jeg velge? aner ikke hvor stor hun er i hodet nå, kan jeg bare ta ett målband å måle selv kanskje?
Har ikke kjøpt luer på aldri så lenge..

ja, er det ikke slik at det går på cm da?! - tror det[:)]

Kjøpte 52 til Mia på vårluene.. Passer akkurat,litt trange, men sitter godt[;)] Kunne nok hatt 54 også..

ORIGINAL: LilleBølla

Kjøpte 52 til Mia på vårluene.. Passer akkurat,litt trange, men sitter godt[;)] Kunne nok hatt 54 også..
har du målt hodet hennes? mariell sitt er 50 cm, målte i sted. lurte på å ta 52,, kanksje best å ta henne med på butikken å handle der..

ORIGINAL: *Tøtta81*

ORIGINAL: LilleBølla

har du målt hodet hennes? mariell sitt er 50 cm, målte i sted. lurte på å ta 52,, kanksje best å ta henne med på butikken å handle der..

Nei jeg tok en råsjans[8D] Å den passa.. [:)] Tror det var ens tørrelsesguide på luer på barnihagen siden hvis jeg ikke husker feil..

Var på HM og fikk tak i 2 stk, der var de i str 3-6 og 6-9 år, tok 3-6 år og den passa bare sånn akkurat. 

Back
Topp