Storesøster

Så søtt :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Herlig!

Sent from my iPad using BV Forum

Hehe, samme her :) Vesla vår på 1,5 år kan stryke meg på magen å si " kose bebi". Hun er jo for ung til å forstå at det er en levende baby i magen, men pappaen har lært henne dette :)

Så søtt:)
Vi har ikke sagt noe ennå men jeg har begynt å luske litt me han, ønsker du at vi får en baby? Hadde vi hatt plass til en baby? Hvem skal passe på den?
Han et heldigvis motsatt at meg for han ville ELSKE em baby, med det må være GUTTEbaby(flaks), og han kan få leke med lekene hans og låne klærne hans, de kan til og med dele bad, og han kan lære han å kjøre traktor og bænge elg, men mamma: kan ikke han sove på gjesterommet?

Jenta vår blir 2 år om litt over en uke(hvor er pauseknappen?), og vi venta til vi var over 12 uker på vei før vi sa det til henne. Hun er veldig flink å prate og har en syk hukommelse, så vi var sikker på at om hun fikk vite at det var baby i magen min så kom hun til å fortelle det til alle. Hun har syntes at det har vært stas med andre som har hatt baby i magen, og hun er veldig glad i babyer, men at mamma hadde en baby i magen var ikke noe interessant synes hun. Kan det være at hun allerede er litt "sjalu"? Altså, hun kan jo ikke forstå at det kommer noen som hun må dele oppmerksomheten med?

Så søt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jenta vår blir 2 år om litt over en uke(hvor er pauseknappen?), og vi venta til vi var over 12 uker på vei før vi sa det til henne. Hun er veldig flink å prate og har en syk hukommelse, så vi var sikker på at om hun fikk vite at det var baby i magen min så kom hun til å fortelle det til alle. Hun har syntes at det har vært stas med andre som har hatt baby i magen, og hun er veldig glad i babyer, men at mamma hadde en baby i magen var ikke noe interessant synes hun. Kan det være at hun allerede er litt "sjalu"? Altså, hun kan jo ikke forstå at det kommer noen som hun må dele oppmerksomheten med?

Unger i den alderen tenker mye, og forstår mye mer enn vi tror :)

❤️løvemor❤️leon❤️

Såå herlig <3

Så skjøønt ❤️

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Back
Topp