Storesøster

Lollos

Glad i forumet
Ville bare fortelle at vi ble foreldre igjen i slutten av januar.Jeg hadde egentlig termin i starten av mars,men lillebror hadde det travlet og kom 5 uker før tiden.Det ble derfor januar baby på oss og 14 mnd imellom han og storesøster.Nå nyter jeg permisjonstiden igjen :) ser det ikke er så mye aktivitet her lengre og det er synd.synes vi hadde det så koslig i graviditetstiden.Men jeg stikker nå innom innimellom.
 
Gratulerer så masse med lillebror! 

Er alt bra med lillegutten og storesøster?
 


Sukkertopp skrev:
Gratulerer så masse med lillebror! 

Er alt bra med lillegutten og storesøster?


Takk:) Vi koser oss masse.Det går bra med oss.Lillebror har vært litt slapp og sløv,typisk for de som er født litt tidlig.Så slet litt med å få i han mat,men ser ut til at det går bedre nå.Storesøster er stolt og skal helst kose med lillebror hele tiden.hun går også litt i barnehage,hvor hun trives godt :)

Alt bra med dere?Går deres barn i barnehage?
 
Gratulerer så mye med lillebror
 
Gratulerer så mye! Så stas! :D Er helt hærlig med 2 tette, ca 17 mnd mellom mine. Første året var veldig tøft, men synes det går bedre og bedre for hver måned :) Nå begynner de virkelig å ha glede av hverandre :D
Har vært lite innom her i det siste, men siden jeg  har blitt utestengt fra det lukkede forumet fordi jeg har vært for lite aktiv kommer jeg nok tilbake hit nå! ;) Ikke mye tid til å skrive til enhver tid med 2 små i hus ;P Masse lykke til videre!
 
Så spennende!!

Gratulerer så mye :)
 
Back
Topp