Storesøster passer på lillebror<3

maltesers

Forumet er livet
Søte søte snuppa!

Ååååh<3 hun ligner på pusen min (som desverre bestemte seg etter noen år for å flytte til naboen [8D] )

Kjempe herlig bilde [:)]

nammen så søte[:)]

Tusen takk!^^,

Så kjekt å bare bestemme seg for å flytte da!![8D]

sånn har største snuppe (største katten) vært igjennom hele sv.sk..
og då spesielt etter at jeg ble kikhoste syk. (då begynte hun å legge seg oppå magen min og passe på at ingenting skjedde. og når jeg begynnte å hoste gikk hun forsiktig ned på fanget og ble der til bygen var over for å så legge seg opp med brystet og "varme" puppene mine.

når jeg bodde på do bodde begge kattene med meg der inne ene kom å skulle trøste tærene mine når jeg kastet opp (ble ihjelslikket)
og andre lå seg som en "hodepute" under hodet mitt når jeg lå meg litt nedpå på siden for å slappe av etter oppkastebølgen..

når jeg begynte å kjenne bevegelser fra magen og folk i grunnen kunne kjenne de på utsiden så hadde jeg minste katten på fanget. hun kvapp alltid når han sparket nemmelig og begynte å male..
no er begge vant med å enten bli sparket eller slått til av guttungen så de kvepper ikke lengre men bare blir liggende og male[:D]

må vireklig si jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort om jeg ikke hadde hatt kattene som støtte igjennom sv.sk når mannen var på jobb... [:D]

ORIGINAL: maltesers

Tusen takk!^^,

Så kjekt å bare bestemme seg for å flytte da!![8D]

En bestemt liten pus ja [8D] var heldigvis ikke så langt da [:)]

Back
Topp