Storesøster heter Anna... Ella?

~moonlight~

Elsker forumet
Vurderer Ella på lillesøster. Men Signe og Mina er også alternativer. selv liker jeg Ella best, samboer Signe..;)

Jeg er egentlig ikke så fan av navn på søsken med lik endelse jeg da, synes fort det kan bli likt. Men samtidig så likte jeg Ella best av de du foreslår, Mina på 2.plass, og Signe er jeg ikke så glad i :-) 

jeg synes Ella er et veldig fint navn:)

Jeg syns Signe passet best jeg. Nydelig! Har ei jente som heter Anna selv, og får jeg ei jente vil jeg prøve å unngå a-ending. Det blir litt tung å si.

Men syns Ella er et fint navn da :)

MariSafari skrev:
Jeg er egentlig ikke så fan av navn på søsken med lik endelse jeg da, synes fort det kan bli likt. Men samtidig så likte jeg Ella best av de du foreslår, Mina på 2.plass, og Signe er jeg ikke så glad i :-) 

Ella = nydelig - jeg liker at navnene har litt likhet i seg jeg da - og er jo bare 1 bosktav som er lik. Kjør på - Signe er fint, men syns ikke det passer så godt med Anna.

haha, her har alle jentene neavn på 4 bokstaver med a endelse :)
Minste heter Ella :)

Synes mina også var fint da :)

Ella er helt nydelig! I motsetning til de andre så synes jeg det er fint at søsken har navn som klinger litt.

Funker fint det. I snuppas barnehage var det to søsken som het det 

*Bubu* skrev:

Kan jeg spørre hva de heter?:)

*Bubu* skrev:

hadde en hest som het ella... så for meg blir det hestenavn.. utenom det, så er det jo fint..

~Dicte~ skrev:

*Bubu* skrev:

De heter Caja, Nora og Ella :)

Jeg er enig med samboeren din.

Signe er jo alldeles nydelig, og passer veldig fint med Anna.   I motsetning til Ella, som blir litt for mange par med doble konsonanter og A-endinger.

Ella er definitivt oppbrukt. Poppis navn det.
Ville gått for Signe, et nydelig navn!!!

Back
Topp