Storesøskengave

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen som skal gi gave til storesøsken når de kom på besøk på sykehuset? Hva får de i så fall? :-)

Bonusdattara fikk ikke noe gave når hun kom på sykehusbesøk, men hun trengte ikke heller. Hun var så stolt og glad at tårene kom når hun fikk se lillesøster.
Men hun har fått et par nye klær rett før , samt værtmed å handla eg pr småting til babyen

Storesøster er bare 2 år når lillebror kommer, så tror ikke gave til henne vil spille noen rolle fra eller til. Hun får sikkert en bolle eller noe på veien til sykehuset :P

Tror ikke vi kommer til å kjøpe noe spesielt til sykehuset, men han skal få søskenbrett til vogna litt før fødsel, tipper det blir veldig stas. Han er 2 år og 4 mnd.

Jeg vil tro besteforeldre og andre har med en liten storebrorgave til han når de kommer å besøker vesla. Jeg tenker også at ting ikke trenger å være helt likt mellom søsken. Noen ganger får han noe, og noen ganger får hun noe. I den alderen han er i er det beste han kan få is, så vi får eventuelt lokke med det hvis han syns det blir vanskelig at han ikke får gave ;)

Vi kommer til å kjøpe, men vet ikke om det er på sykehuset han skal få det. Han skal få lego. Samboeren skal være hjemme med han mens babyen og jeg er på sykehuset. De skal ha masse kvalitetstid sammen, bygge lego, spille pokemon etc. Ha litt far og sønn tid før vi kommer hjem :)
Sønnen er 6,5 år

Storesøster her er 2,5 år når babyen kommer, og vi skal kjøpe en gave fra babyen til henne. Hun er jo vandt til å få masse gaver og all oppmerksomheten hele tia siden hun er første barnebarn på begge sider av familien. Så det blir en overgang å dele alt med en til, ser jeg for meg... så prøver å forebygge sjalusi mest mulig. Derfor har jeg vært tydelig til familien på å fortsette å gi henne den positive oppmerksomheten hun er vandt til, pluss at hun får en gave fra lillesøster da :) Hun skal få doktorleker , slik at hun kan leke ut alle inntrykkene hun vil få på sykehuset og besøk på helsestasjon. Så kan hun leke at hun er babyens lege hjemme :p håper det gjør det litt ekstra stas å bli storesøster når hun kan "leke" litt med babyen :)

Her får hun ny skolesekk og en leke fra tvillingene :)

Back
Topp