Storesøskengave

Li

Andre møte med forumet
Jeg har så lyst til å finne en liten ting til de tre storebrødrene, når lillesøster kommer.
De to eldste er 6 og 8 år, og minstemann er 2. Tenker ikke en leke, men heller en symbolsk gave, som de kan ha til minne om da de ble storesøsken. Noen forslag?
 
Nå har jeg ei jente på 6 fra før, så har tenkt at kanskje det er fint med et smykke jeg får gravert med "verdens beste storesøster" eller noe sånt, som jeg kan ha i fødebagen.

Har ikke forslag til gutter desverre, håper noen andre har :)
 
Vår elsker brettspill, så vi kjøper nok ett til ha og håper vi kan spille litt etter fødsel og sånt :) Han har vel aldri brukt et eneste smykke eller lignende.
 
Følger denne tråden. Kunne tenkt å gitt noe til de to her også. Som blir storebror og storesøster for første gang <3
 
Han på snart 8 år får fotballkort med mappe han kan putte det i, tror det blir stas. :)
Han som blir 3 år får en pakke med lekedyr som han elsker. :) Regner med at interessen for den nye babyen blir lik 1 min så da er det sikkert lurt med noen leker han kan tuste rundt med når de er på besøk. :)
 
Her blir det frukt og grønnsaker til nytt kjøkken i gave til storebror :) vurderte bok, men han er blitt sååå glad i å leke med mat [emoji520][emoji525][emoji533][emoji534][emoji532]
 
Vurderer legobrannbil så storebror og pappa kan bygge sammen når de kommer hjem :) han har blitt veldig glad i å leke med smålego. Han ble 3 år i oktober så trenger mye byggehjelp da
 
Back
Topp