Storesøsken

Adia

Glad i forumet
Hvordan har de stolte storesøsken rundt om reagert på å få ny baby i huset?
Vi har jo datteren til mannen min på 2,5 ca, og hun har blitt merkbart mer "baby" igjen, må ha hjelp til masse av de tingene hun normalt klarer selv. Vet at dette er veldig vanlig, så det er sånn sett greit, men hva gjør man med det? Skal man bare hjelpe med alt til det "går over" av seg selv, eller skal man fortsatt stille krav til dem? Vet det er viktig å passe på at de få sin andel av oppmerksomheten osv, men skal de få mer enn de hadde tidligere, liksom?
Synes dette er vanskelig, jeg...

her har det gått over all forventningelise synes det er så stas med ella[:D]hjelper til å skal kose hele tiden med ella[:D][:D]

Frøkna her er også veldig stolt, og veldig opptatt av at "beibi`n" må få smokken sin om hun gråter, vil kose med henne og være med når hun ammes osv. Og nårjeg hentet henne i bh vek hun ikke unna Hannah når de andre barna kom i nærheten, voktet henne som en skatt! [:D]
Men det er hennes egne "gjøremål" hvor hun har tatt noen skritt "tilbake", liksom... Og som jeg ikke helt vet hvordan vi skal takle, da... [8|]

Andrea e veldi snill med lillesøstra, skal kose og musse hele tia.
Men har merka i det siste at ho gjerne vil ha mer oppmerksomhet når vi e alene her bare vi tre...
Da finn ho på alt muli ho vet ho ikkje får lov til, å vente på at æ skal reagere.

Back
Topp