Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!Frøkna vår skal bli storesøster i November [emoji173]
Gratulerer så mye!F blir storebror i sept [emoji173]️
Gratulerer så mye!
Gratulerer!!F blir storebror i sept [emoji173]️
Ja, lillebror ble ett år 14. Mars[emoji178] Jeg har jo fortsatt ikke tilgang til skjult.... [emoji85]Gratulerer med lillebrødrene, Coolann og SeteAnd, og med den lille på vei, trina
Det er ganske rolig her inne for tiden, men flere har fått baby etter oktoberbarna våre. Noen jeg husker i farta og etter å sjekket på skjult (usikker på noen nick) er FruJohnsen, Baby Coco, kulefisk, LeneB, Mummimamma, småbrukerfrue, gamlebyen, sukkerungen og oioioi. Er sikkert flere også, kanskje de svarer selv
Ett år allerede! Tida flyr.Ja, lillebror ble ett år 14. Mars[emoji178] Jeg har jo fortsatt ikke tilgang til skjult.... [emoji85]
Ja, det blir liksom sånn, livet tar over Oktoberskattene våre blir så store [emoji173]Ett år allerede! Tida flyr.
Veldig synd at du ikke fikk orden på tilgangen din igjen. Nå er det veldig dødt på skjult Noen få skriver og titter innom ennå, men altfor lite, men det er vel sånn det blir når de små vokser til og en travel hverdag tar tida vår
Ja, livet går sin gangJa, det blir liksom sånn, livet tar over Oktoberskattene våre blir så store [emoji173]
Jeg begynner å jobbe 2. Mai, så jeg er i ulønnet permisjon nå Må gjøre det sånn for å få det til å gå opp med barnehageplassen Mannen går fra meg om jeg blir gravid igjen nå tror jeg [emoji23][emoji23]Ja, livet går sin gang
Er du tilbake i jobb nå, eller har du fremdeles permisjon? Eventuelt klar for barn nr. 3?
HeheJeg begynner å jobbe 2. Mai, så jeg er i ulønnet permisjon nå Må gjøre det sånn for å få det til å gå opp med barnehageplassen Mannen går fra meg om jeg blir gravid igjen nå tror jeg [emoji23][emoji23]
Jeg har jeg også tenkt [emoji28]Hehe
Vent noen år, så kanskje han blir med på en til
Gratulerer Jeg tilhører mai 2018.Da skal hun vist bli storesøster igjen i mars.
Mars 2018 her. Så ble hun storesøster for første gang desember 2016 [emoji5]Gratulerer Jeg tilhører mai 2018.
Oi, du har en innimellom der óg, ja! WowMars 2018 her. Så ble hun storesøster for første gang desember 2016 [emoji5]