storesøsken :-)

Min er bare 12mnd (i morra) så han aner nok ikke hva som skal skje :p

Ja, ho har ett veldig stort ønske om og bli storesøster :) Ho har til tider diktet opp en baby i magen min, så vi glede oss veldig til å fortelle det til ho, etter ultralyd i uke 12 :)

Ja. Hun var litt skeptisk i begynnelsen når vi spurte om hun Ville ha baby til våren. Men nå virker det som om hun gleder seg. Hun er jo bare 22mnd, så hun skjønner ikke så mye enda. :p

Hihi min har mast om baby siden hun var ca ett år. Hun starter hver morgen og avslutter hver kveld med å kose magen minnog snakke til den, typ "jeg er storesøsteren din, og jeg er veldig glad i deg, jeg skal passe på deg og du kan låne alle lekene mine". Hun er så fin :)

ja tror han er mer en klar til og bli storebror:)men klart det blir nok litt uvant for han att mamma og pappa får en liten baby som skal få kos og omsorg også:) Han er 5 år så det er på tide med søsken:)

Hun er snart 1,5. Snakker litt om babyen i magen, men hver gang jeg nevner det går hun og henter dukken som :-) så tror ikke hun har noe konsept om at hun skal bli storesøster.

Har ei som fylte 3 år i sommer og hun har mast om en lille bror siden før påske så jeg tror hun kommer til å bli kjempe glad når jeg endelig kan fortelle henne den store nyheten i uke 12 :D

Da jeg spurte jenta mi på 5 i våe, hadde hun ikke lyst..
Hun er storesøster hos pappaen sin, og jeg har en mistanke om at hun blir tilsidesatt litt der :(
på onsdag derimot kom hun plutselig bort til meg og sa at jeg kunne få en baby hvis jeg ville ♥ Hun sa at jeg kom til å få to ;)
Da jeg spurte om hvor de skulle sove, sa hun at de kunne sove sammen med henne på hennes rom ♥
Håper virkelig at hun blir glad når hun endelig skal få vite det :)

Har en på 3 som sier at han vil ha en storebror! Ha ha.. Litt vanskelig å få til, men tror en lillebror eller søster blir fint det også!

Han er veldig glad i babyer men tror nok ikke han helt skjønner det selv han sier det er kult å bli store bror og få baby. Han rekker å bli 4 føre spira kommer :)

Jenta mi på 4 år, er så baby klar som det går ann å bli. Hun har elsket babyer helt siden hun kom oppi årene :D Hun kommer til å bli en fantastisk storesøster. Hun begynte å mase om "baby inni magen din" lenge før vi startet med prøvingen.:D Også gutten min på 6 år er glad i babyer, kommer til å bli fantastisk :D Har ikke sagt noe enda, siden de kommer til å si det videre til alle de treffer :p

Jenta mi er 2,5 år :-) hun bytter bleier på dukkene, koser og bysser på de. Smelter helt jeg da <3 så sier hun lillesøster til dem. Har enda ikke sagt at mamma har baby i magen, for det er litt tidlig enda :-) men tror hun er veldig klar for å bli storesøster:-)

Har en liten pojk som blir 16 mån i mai...Så här blir det svårt att förbereda tror jag?
Blir stas när dem kan få mer "nytta" av varandra etterkvart!:-)

Vesla er 7,5 mnd nå, så ho skjønner ikke stort stakkar :-p Er spent på hvordan hverdagen med to små blir :-)

min er snart 3,5 og ho vel ønsker seg enten søster eller bror men har ikke fortalt til ho at jeg har bebi i magen:) hvis jeg forteller til ho så ho forteller til resten av verden og det er jeg ikke klar til enda:) men prater om hvis mamma hadde fått en baby så åssen hadde det vært og sånt... gleder meg til jeg skal fortelle til ho:)

Vesla er 7,5 mnd nå, så ho skjønner ikke stort stakkar :-p Er spent på hvordan hverdagen med to små blir :-)

Enig med dig, lurer väldigt på hur det kommer att bli:-)
Här har vi en på snart 9 mnd<3

Back
Topp