Storesøsken med babyen..

Citti

Forumet er livet
Synes det er fryktelig slitsomt jeg.. William er ikke sjalu, men vil ta på baby hele tiden! Og plutselig vil han jo sitte på han osv. Også har han funnet det myke på hodet hans og trykket der noen ganger!
Hvor mye tåler egentlig babyen? Og akkurat der det myke er? Har han kanskje allerede tatt skade av det?

Hilsen redd 1.gangs mamma![&o]

Oj!! Uff... Nei, liker ikke at han er så mye borte på babyen, men jeg må jo stå over dem hele tiden! Det er ingen steder jeg kan legge baby uten at han kommer til![&o]

jeg tror du bør gå  til annskaffelse av lekegrind for å kunne legge bebyen fra deg uten å være nervøs for at storebror gjør bebyen noe.

fontalnellen (det myke punktet) skal en være forsiktig med.
det er åpning i hodeskallen for at hodet/hjernen skal kunne vokse og utvikle seg.
det må ikke trykkes hardt på dette stedet men det gjør ingenting om en stryker der. Selv om det ikke er hodeskalle der så er det et tykke binnevevshinner der som beskytter hjernen.

Huff..det høres slitsomt ut ja... Mine gutter er også veldig mye borte og skal ta på snuppa hele tiden. Jeg synes også det er slitsomt, men de er eldre enn William da så det går an å snakke til dem....
Tror jeg hadde investert i en lekegrind ja...da får du han litt unna ihvertfall [:)][:)].

Vi tar ut senga hans på stua av  og til, men da tar William barnestolen sin og klatrer opp![&o]

Det får bare være slitsomt... Men jeg får ikke gjort noeannet når vi tre er alene! Må bare se på han og babyen hele tiden..

ORIGINAL: Citti

Vi tar ut senga hans på stua av  og til, men da tar William barnestolen sin og klatrer opp![&o]

Det får bare være slitsomt... Men jeg får ikke gjort noeannet når vi tre er alene! Må bare se på han og babyen hele tiden..

He he..han er skikkelig ivrig på å se på lillebroren sin han....
Han roer seg kanskje litt etterhvert når han har vent seg til å ha han i huset...

Ja håper det. for dette er slitsomt! Idag hoppet han opp han![:o] Rart ikke ribbeina brakk![&:] Jeg kan jo ikke gå ifra 1 sekund! Han hører ikke heller så det hjelper ikke snakke til han..

Uff, mener ikke klage mye, men det er så slitsomt og jeg går  og er så redd for at lille babyen skal bli skadet!

ORIGINAL: Citti

Ja håper det. for dette er slitsomt! Idag hoppet han opp han![:o] Rart ikke ribbeina brakk![&:] Jeg kan jo ikke gå ifra 1 sekund! Han hører ikke heller så det hjelper ikke snakke til han..

Uff, mener ikke klage mye, men det er så slitsomt og jeg går  og er så redd for at lille babyen skal bli skadet!

Huff...det var jo skikkelig farlig! Skjønner godt at dette må være veldig slitsomt!
Men hvor var William om dagen før du gikk ut i permisjon? Det er annenhver uke han bor hos dere ikke sant?

Back
Topp