Storegull har begynt å si "setninger"

Krøsamaia

Gift med forumet
Han sier ;
"tykke den" = jeg vil trykke på den
"den bombommen" = den bilen/se bilen
"tykke denne bombommen" = han vil ta på bilen
"balle mi"= min ball ballen min
"den ballen"
Det er jo ikke det store greiene enda da, men likevel , jeg er såå stolt

Oi så flink han er[:D] Vesla her sier mange ord, men ikke i setninger[:)]

Det bør du være! Han er langt fremme med språket, men har skjønt ta han har heletiden vært en skravlekopp? [:)]

Her er det såvidt mamma som sies. [&o] Men er vandt til at ungene mine er seeene med språket. Her har de eldste ikke snakket noe særlig før de er 3 år. Men det er pga dårlig hørsel... så holder øye med om det kan være øreproblemer med minsten også...

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

Det bør du være! Han er langt fremme med språket, men har skjønt ta han har heletiden vært en skravlekopp? [:)]

Her er det såvidt mamma som sies. [&o] Men er vandt til at ungene mine er seeene med språket. Her har de eldste ikke snakket noe særlig før de er 3 år. Men det er pga dårlig hørsel... så holder øye med om det kan være øreproblemer med minsten også...

Ja han har sagt masse rart ganske lenge, så kjekt at det kommer noe ut av munnen med mening også![:D]
Barnelegen spurte faktisk om faren var utenlandsk - haha! Men det er han ikke altså, helt norsk begge vi to [:)]

Det kommer nok tilslutt skal du se ja, alle barn utvikler jo seg forskjellig i forskjellige ting [:)]

ja det er så morro!!!

Natalie sier "ha på" og kommer med skoene sine stadig vekk nå.

ellers sier hun masse enkeltord. jeg er helt ute av tellinga.

Så flink han er [:D][:D][:D]

Back
Topp