Storebrornyhet som ikke gikk etter planen:-p

Fortalte kommende storebror (4) om baby i dag, han syns det var litt unødvendig og foreslo at vi kunne gi bort babyen! Han liker nemlig katter best ^^
Uff da, hehe.. Barn er herlig ærlige da:) Blir sikkert bra når han får vendt seg til tanken og babyen kommer.

Haha herlig :) tipper han blir verdens stolteste når babyen kommer :)

Haha, nå ler jeg.. Tipper han blir ganske fornøyd med å bli storebror så lell jeg ;-)

Hahaha :D Regner med det endrer seg :P Men fin ting å dra frem når han skal konfirmeres eller sånt :p

Hehe, kan tenke meg det kommer noe sånt fra 6 åringen her. Da vi tidligere snakket om baby foreslo hun å adoptere i en uke, så levere tilbake :D

8 åringen kommer nok til å bli overlykkelig da hun har mast om dette i over ett år :)

3 lange uker igjen før vi forteller. Gleder meg :)

GØY! haha. Unger er bare kjempe artige. 6 åringen her håper det kommer ei stor kongle for det hadde vært moro å fortelle videre..

Eldste min var fem da han fikk høre han skulle bli storebror,. til det kunne han si følgende: "Men bare hvis det er en gutt da, for vi trenger jo ikke jente " :P

Ååå, herlig!!!! Barn er så kule <3 sånne gullkorn er bare fantastiske, nå ler vi godt her <3

Hahahaha.. Vår kommende storebror på 4 var like fornøyd i går når vi fortalte det.. Ååå, mamma hvorfor måtte du spise så mye mat:eek: og ble kjempe oppgitt over meg:p:D..

Back
Topp