Storebror

Nøtteliten81

Glad i forumet
Vår lille knert på 4 år fikk idag vite at han skulle bli storebror. Vi hadde ikke planlagt å si d ennå, men falt seg naturlig når vi var på en liten kjøretur, å han lurte på hvorfor jeg var så mye dårlig nå.. he he, så da fikk vi sagt d. Han lyste opp å ble veldig stolt! Mammahjerte helt rørt!
Han ønsket forresten seg en gutt, som skulle hete d samme som han selv, bare med lille foran! Hihi, tror nok ikke d da. Ville også se og kjenne på magen min, å lurte på om bebin datt ut hvis han løfta på kjolen... tjihi....

Hehe ja de e rare.. Vi hadde jo planer om å vente te minste jenta sin 1 års dag med å røpe det for familie, eldste jenta skulle få vite det dagen før de andre.. Men så plutselig så er det desverre nåken utenom familien så på ein eller anna grunn har funnet ut at eg e gravid igjen, så då måtte me fortelle da te foreldrene våre.. Så da e nok ikkje så lenge til eldste jenta får vite det heller, hun SKAL vite da av oss og ikkje andre

hehe så hærlig..
Der er noen skjønninger..
har ikke sagt det til ungene her enda.
men minste mann skjønner jo pent lite ut av det enda siden han bare er 13 mnd enda....
men for elsdte mann blir det nok morro[:D][:D]

Ja hærlige små......

Hehe, ja litt av hvert som kan falle ut av munnen på de små[:)]
Har "fortalt" det til snuppa på snart 2 år, men hun skjønner jo ikke så mye av det.. Hun stakk fingeren i navlen min i kveld og sa: "barnet mamma". Bare hun ikke sier det, så noen hører det i bhg så...[:D]

ORIGINAL: siven79

Unger er rare, i alle aldre.

Når jeg fortalte eldstemann på tolv at han skulle bli storebror fikk jeg til svar: "Har dere para dere igjen nå da!!?!" [8D][:D]
Lillejenta skjønner ikke stort av det enda, men kanskje når det nærmer seg. Da er hun nærmere 2 år.

Så herlig [:)] Her har vi sagt til lillemann at han skal bli storebror, så han går av og til og sier det:[:)] Jeg skal bli storebror. Men vi har spurt han hvor han tror babyen er, da bare ser han dumt på meg og trekker på skuldrene. Akkurat som "Jeg skal bli storebror, men hvor babyen kommer fra kunne ikke brydd meg mindre så lenge den kommer" [:D]

Back
Topp