Storebror hopper på magen...

MammaTilN<3

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Med både knær og føtter.. Kjenner jeg blir bekymret. Men vet ikke hvor mye magen/babyen tåler? Sånn i forhold til den slags. Og jeg har morkaken fremme, er det sa større sjans for at ett slikt støt kan føre til en løsning? Huff..

Magen skal tåle mye men du burde kanskje begrense herjing med magen:)

Begrenser det, men er ikke alltid jeg klarer å se han komme eller klare stoppe han :/
Samme her. Jeg må bare passe på å ikkelegge meg ned på gulvet :p for da begynner det :p

Det skal veldig mye til før noe slikt skjer, så bare fortsett som du har gjort. ;)

Ja, jeg la meg på gulvet i sted men også i sofaen viss han er "skeptisk" på besøk vi ikke har sett på lenge og sånt :p er litt travelt!
Hehe forstår det :p her så mini på tv så jeg la meg ned så da skal han sette seg rett på magen min xD

Litt forsiktig bør du være, å gi beskjed til han at det ikke er greit. Kjenner ei som ble dultet med et uhell i magen av en albue som morkaken løsnet litt på, akkurat det var ikke så farlig, men morkaken grodde fast i ho, å på vei ut drog med seg en god del som ikke skulle komme ut. :S skjeldent men mulig og skummelt

Back
Topp