Med både knær og føtter.. Kjenner jeg blir bekymret. Men vet ikke hvor mye magen/babyen tåler? Sånn i forhold til den slags. Og jeg har morkaken fremme, er det sa større sjans for at ett slikt støt kan føre til en løsning? Huff..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begrenser det, men er ikke alltid jeg klarer å se han komme eller klare stoppe han :/Magen skal tåle mye men du burde kanskje begrense herjing med magen
Samme her. Jeg må bare passe på å ikkelegge meg ned på gulvet for da begynner detBegrenser det, men er ikke alltid jeg klarer å se han komme eller klare stoppe han :/
Han er 16 måneder Så tror baby i magen er ett vidt begrep. Det samme er forsåvidt ordet "forsiktig"Hva sier han selv til det? Vet han ikke at det er en baby i magen?
Ja, jeg la meg på gulvet i sted men også i sofaen viss han er "skeptisk" på besøk vi ikke har sett på lenge og sånt er litt travelt!Samme her. Jeg må bare passe på å ikkelegge meg ned på gulvet for da begynner det
Hehe forstår det her så mini på tv så jeg la meg ned så da skal han sette seg rett på magen min xDJa, jeg la meg på gulvet i sted men også i sofaen viss han er "skeptisk" på besøk vi ikke har sett på lenge og sånt er litt travelt!