store vonde kviser

vevina

Forumet er livet
æsj, plaget med store og vonde kviser ette rat jeg ble gravid, trudde jeg hadde fått en kul i panna, men viste seg at det var en gedigen underjordisk kvise :S får kviser på armene og knærne og masse merkelige plasser.

har også fått noe kvise lignende/betente talgkjertler i undelivet :( ved skjede åpningen og på den ene kjønnsleppa.(for å være pinlig nøyaktig)
usikker på om jeg bare skal vente til det går over eller ta en tur til lege, noen som har vært borti det samme?

har fått kviser ja, ikke noe morsomt

hvis du er veldig plaget og den er stor ville jeg tatt en tur. Du kan jo ringe legen, det er ikke unormalt å få byller i underlivet

Plaget med kviser her også, men i ansiktet og på ryggen.
Ikke plaget noen andre steder heldigvis, men hvis det plager deg mye og er vondt nedentil vill ejeg iallefall tatt en tlf til legen ;-)

Samme her :/ Til og med fått nedentil.. jej! :S

Mange små kviser i ansiktet, og spesielt begynt å komme en god del i nakken nå...

*TryllTryll* skrev:
Samme her :/ Til og med fått nedentil.. jej! :S

aldri vært borti det, å få kviser nedentil, fikk litt noia:P
men greit å vite at jeg ikek er den eneste, går de bort etterhvert? hatt de noen dager nå, håper de snart begynner å bli mindre.

har egentlig ikke mulighet til å reise til legen på en stund, vil nemlig ikke ha med mini på en sånn undersøkelse hos legen :P så får vel se det ann litt

Ryggen er pepra.. :(
Men hadde det helt likt forrige svangerskap, og det varte heeele svangerskapet. Håper ikke det er tilfelle denne gangen, for om sommeren vil man gjerne kle seg litt lett, men jeg er ikke særlig stolt over pizza-rygg :p

:( forrige svangerskap fikk jeg drømme hud, hadde ikke en eneste kvise. tar vel igjen med renter denne gangen da tenker jeg, blæ

Masse masse...og en midt i korsryggen, kjennes ut som en talg men er garantert en underjordisk svær kvise..og så har jeg fått frampå brystet og skuldrene, og halsen, og haken, og pannen..! 

You are not aaaaloooone! 

Kjenner meg desverre igjen ja... Både på synlige og usynlige steder;)

Så normalt atte:) (Dessverre)!Jeg har ikke kviser til vanelig, men når jeg er gravid, er virkelig en 14iss med pizzatryne:P Haha!!

AU!!! I løpet av natten har det utviklet seg en stor underjordisk kvise på kanten av ene neseboret!!!! Passa bra nå som jeg er snufsete. VONDT å tørke nesa ja kan man si!

hørtes vondt ut ja ;(

kommer med et flaut spørsmål til jeg, har nemlig fått  enda en kvise nedentil :S hvor lang tid tar det føre dte går vekk da? hvet jo at de jeg har ellers ofte kan bli leeenge, håper ikke disse gjør det for det er ganske ubehagelig :(

vevina skrev:
kommer med et flaut spørsmål til jeg, har nemlig fått  enda en kvise nedentil :S hvor lang tid tar det føre dte går vekk da? hvet jo at de jeg har ellers ofte kan bli leeenge, håper ikke disse gjør det for det er ganske ubehagelig :(

Kan du ikke bare klemme den ut da  =)

vondt vondt vondt, har prøvd men får det ikke til

Ta en sterilisert synål eller knappenål og stikk hull på den,
da gjør det ikke så vondt når du klemmer =)

Ta en sterilisert synål eller knappenål og stikk hull på den,
da gjør det ikke så vondt når du klemmer =)

Back
Topp