Store vindu

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Vi har veldig store vindu der vi skal flytte. Typisk 145 cm og 210 [:'(] Har veldig lyst på heisgardin/liftgardin i vinduet, men finner ingen større enn 140 cm.

Hvordan vil de se ut med to liftgardiner i ett vindu? Noen som har det selv, og vil vise fram?

Vurderer å sy selv, men finnes det stoff som er så bredt? Må man i såfall sy sammen to stoffstykker?

Håper på svar! [:D]

Vi har 217 (av alle ting!!!)[:'(]
Vurderer 2 liftgardiner jeg og, men jeg finner ingen som kan passe.. Og jeg kan ikke sy[8D]

Vi har et gigavindu på 230 (hvem lager så teite størrelser) og jeg prøvde med to liftgardiner, men syns ikke det så fint ut i hele tatt. Løsningen ble to persienner inne i vinduet og to florlette gardiner i siden. Fint med store vinduer, men himla upraktisk mtp gardiner.....og pussing [8D]

I gamle huset hadde vi giga store vinduer.[:'(] Det løste jeg med å dra på Princess å bestille spesillsydde gardiner til akkurat det vinduet.
Ikke var det så allervært dyrt heller[:)]

ORIGINAL: Frøken Gjøvaag

I gamle huset hadde vi giga store vinduer.[:'(] Det løste jeg med å dra på Princess å bestille spesillsydde gardiner til akkurat det vinduet.

hva slags gardiner bestillte du?
pris?
bilde?

ORIGINAL: ostepoppen

ORIGINAL: Frøken Gjøvaag

hva slags gardiner bestillte du?
pris?
bilde?

Hadde både lift og gardin lengde.
Husker ikke prisen, men bakerst i princesskatalogen står det fra-pris oversikt
Liftgardin fra 245,-

har 190 cm vindu og jeg kjøpte rullegardiner og gardiner oppå der igjen,

Back
Topp