STORE vaske og rydde dagen idag..

Zera

Forumet er livet
Ja,var iallefall planen..
Hvem våknet med bekken vondt inatt som enda ikke har gitt seg?? JEG!!
Er det mulig?!?!

Nei,får stelle meg, komme meg til legen, og kansje bekkenet blir bedre utover dagen[:)]

Planer for dagen dere da?[:)]

ikke store planer her.. skal til fysio nå 10.15, å det ser jeg fram til..! [:)] ellers er ikke energi nivået så veldig høyt om dagene.. hehe.. så til dere som har litt energi til overs, er det bare å kaste noe denne veien!!![8D] så kanskje jeg får vasket litt her før mini kommer..![:)]

ha en fiiin dag alle sammen[:)]

ORIGINAL: maric

ikke store planer her.. skal til fysio nå 10.15, å det ser jeg fram til..! [:)] ellers er ikke energi nivået så veldig høyt om dagene.. hehe.. så til dere som har litt energi til overs, er det bare å kaste noe denne veien!!![8D] så kanskje jeg får vasket litt her før mini kommer..![:)]

ha en fiiin dag alle sammen[:)]

du kan godt få noen doser med meg[8D]

blir nok husvask og kvalitetstid med sambo mens snuppa er hos svigers. Men bekken er ikke helt medvillig idag, så får se hva jeg får gjort[:)]

Åh kjipt, men så sleppe du å vaske då [8D] hehehe.. Eg har akkuratt komt hjem fra jordmortime, forhåpentligvis den siste timen!! [:D]  Og ska se Royal Pains som eg tok opp på mandag, før eg ska på lunsj hos svigers i 12 tiden [:)] Så ska eg kjøre samboer t tannlegen, han ska trekke to tenner og bore tre hull stakkars..[&:] Så sga eg vel hjem og kvile litt imens han e der [:D][:D] 

Vaskinga er utsatt på ubestemt tid her [8D] Iallefall til snuppa begynner i barnehagen igjen neste uke.. da får jeg vel ta rom for rom eller noe slikt tenker jeg.. Kanskje lure med meg mamma til å ta stue og kjøkken skikkelig en dag da? [:)] 

Idag tror jeg jeg skal lage eplekake i langpanneform, slik at jeg kan dele denne i 4 og fryse ned til barselsbesøk [:)] Så er det bare å ta opp, tine og få til vaniljeis til når det kommer besøk [:)] 

Det er forresten den eneste kaka jeg ikke er kjempeglad i selv, så derfor er det kanskje håp om at den får ligge til barselsbesøkene kommer [8D][:D]

jeg MÅ få gjort noe på soveromet idag... Herregud der ser fan ikke UT!!! Klær OVER ALT!!!! Og skal jeg få plass til korga til babyen der inne, så MÅ jeg få gjort noe..

Tenkte jeg bare sku være "kald", å se hva jeg TROR jeg kan få på meg igjen og resten som bare ligger der å håner meg, typ: "Du får A L D R I på deg meg igjen!! HAHAAH" tar jeg bare å putter i søppelsekker og gir til freetex... sikkert noen andre som har bruk for det...[:)] Alt er jo like fint så[:)]
Good karma ! !

Back
Topp