store tvillinger

squat

Forumet er livet
var på ul og fikk beskjed om at tv var like store som om det skulle vært ett foster, trodde de ville være litt mindre jeg. men ellers var alt kjempebra, ikke noe vekstavvik, nok fostervann og livmormunnen bar potte tett[:D] hadde verdens hyggeligste lege, i motsetning til forrige gang. han fikk meg til å føle meg så trygg på at alt er bra[:D] men lurer litt på str da??

koselig å høre at alt står bra til med tvillingene og jeg håper d står bra til med den vordende mammaen oxo[:)]
lykke til videre[:D]

Godt å høre at alt står bra til både med deg og tvillingene! Sist vi var på ul (ca 2 uker siden) estimerte de vekten til nr 1 å være 2200g og nr 2 1600g. Dette er innen for kurven, i hver sin ende. Skal tilbake på ul på onsdag, håper nr 2 har vokst en del til da!

Pebbles; har de felles morkake?

hvordan var det med deg? hadde de felles morkake?

ORIGINAL: Hanne79

Pebbles; har de felles morkake?

Nei de har hver sin. Derfor mente legen som tok ul på meg sist at det ikke gjorde noe at nr 2 er litt mindre enn nr. 1. Blir spennende å høre hva de sier i morra..

Vanlig med ganske store vekstavvik mellom tvillinger med hver sin morkake også... hadde ikke bekymra meg så mye.... Spennende da når de kommer ut om de er enegga eller toegga[:D]

Mine hadde også hver sin morkake.

ORIGINAL: Hanne79

Vanlig med ganske store vekstavvik mellom tvillinger med hver sin morkake også... hadde ikke bekymra meg så mye.... Spennende da når de kommer ut om de er enegga eller toegga[:D]

Mine hadde også hver sin morkake.

Vet du om dine er en- eller to egget?

Tihi.... de er så toegga som det går an å bli... bare se her:

Mathilde og Norah

Mathilde og Norah

Norah og Mathilde

Ja ikke vanskelig å se at de er to-egga. Men du verden så nydelige de er! Etter nok en søvnløs natt gjør det godt å se bilder av to så skjønne jenter, så jeg vet hva jeg har i vente![:D]

jentene dine er kjempenydelige[:D] når du fikk jentene tok pappaen ut de seks ukene i begynnelsen sammen med deg? sambo får vært hjemme 11 uker etter fødselen, får to uker av jobben og tar de seks ukene som han kan ta sammen med meg pga det er tvillinger og avslutter det hele med en ferie[:D]

squat; høres ut som en herlig løsning.... Vi hadde litt problemer med pappapermisjonen for pappen hadde nettopp fått ny jobb å starte ny avdeling i et firma.... Nå var jo jentene mine innlagt på sykehuset i nesten 1 mnd før vi fikk dem hjem. Så når de kom hjem hadde han 2 uker permisjon. Resten bruker han slik at han har perm hver onsdag. Dette fungerer kjempebra for oss. Vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten[:D]

ORIGINAL: pebbles

Etter nok en søvnløs natt gjør det godt å se bilder av to så skjønne jenter, så jeg vet hva jeg har i vente![:D]

Uff... det hjelper vel ikke å høre at de søvnløse nettene fortsetter etter at jentene kommer ut heller[:D] Vet utrolig godt hvordan du har det... hadde det helt for J.... de siste ukene før jentene kom. Men pebbles; Knip igjen... husk at 1 dag i magen=2 dager mindre på sykehuset etter at de er født. (gjelder visstnok før uke 36)

hmm flere som har problemer med søvnen? i det siste har det vært helt for j*^` å sove ordentlig, bare det å snu seg rundt er jo blitt det prosjektet[:D] føler meg ikke akkurat så lekker der jeg ligger, og akkurat som sambo blir mindre og mindre *fnis*

Ja søvn er oppskrytt! Har ikke sovet en hel natt på det jeg vet! Er som du sier problematisk å snu seg.. Her er hva jeg har gjort med det da: bruker silkeboxershorts på natt (veldig sexy, med Homer Simpson på..). I tillegg ligger jeg på satenglaken så det blir glatt mot glatt..Mye lettere å snu seg da!

så koelig med en av hver, og at alt var bare bra. har noen netter hvor jeg ligger inni ammeputa[:D] hehe blitt helt avhemgi av den allerede. men hvordan er det med deg hanne79 ammer du begge to samtidig?

Back
Topp