store stygge høytalere...

gravert

Elsker forumet
Skal pusse opp stua vår etter hvert men;
mannen min har to store stygge svarte høytalere (h110 x b30 x d34)[&:]
De står nå på hver sin side av TV'en (som står på et tvbord i glass).

Det er rett og slett kjempestygt... men jeg får jo ikke han til å kvitte seg med høytalerne...

Finnes det noe skap til å sette høytalere i, eller noen annen måte å skjule det på??
(feks. med stoff i dørene?)
Eventuelt forslag til hvordan man kan få høytalere til å passe mer inn i landskapet i stua??
Gjerne slik at det kan stå i forbindelse med TV osv...

samme problemet her. jeg skal male ramma rundt og trekke over det stoffet som er foran med et fint stoff[:D]

ORIGINAL: Mor for første gang

Aner ikke, men tar gjerne imot tips jeg og.. spurte sambo om jeg kunne male dem hvite, og fikk deeet blikket [8D][:D]

fikk samme reaksjon her [8D]

Man maler IKKE samboerens høytalere....

Vi har 4 store dråg av noen høtalere stående i stua. Pent plassert 2 på hver side av vår tv. Med stor tv og store høytalere ser det riktig så fint ut. Og de rette høytalerne gjør seg med en eller annen fin pyntegjenstand, blomst etc [:)]

dette tror jeg bare er et problem som følger med mannen. det og hans sorte store recliner. Men i alt mitt hvite og blonder etc etc så får han vel ha noe som er sitt i huset han også[8D]

jeg er så glad i lyd jeg, at her ropte jeg bare hurra over stoooore fete høyttalere da jeg flytta inn [:D]  kunne aldri falle meg inn å fjerne dem.. tv'n er jo like stor og svart den også..

Sambo`s store høytalere er i kirsebær farge og det tar ganske mye plass....MEN....vi har dem heldigvis ikke montert noe sted. De står lagret inne på gjesterommet...Han har ikke satt dem frem noen av stedene vi har bodd sammen. Sååååå stolt av mannen min. Han vet jo at jeg ikke syns de er pene... Og han har aldri mast om å få lov å ha dem fremme heller.... Han sier bare at når vi får huset vårt så kanskje vi får plass til dem et sted... Men han er IKKE opptatt av at han må få lov å ha de høytalerene...
Dette er egentlig helt utrolig, for han jobber jo med lyd...drevet eget lyd og lys firma siden han var 16.... Så det er ganske merkelig at han ikke krever å få lov til å ha de i stua....siden han er så interessert i lyd og sånt som han er.....

Gud så takknemlig jeg er :) :)

Men tilbake til problemet...Har sett folk tapetsere dem..... Det kan bli kjempe stilig....Skal man skifte stoff forran så kan man ikke bruke vanlig stoff....Det demper og ødelegger lyden....Stoffet må være tynt, akkurat som det som står på....Mener stoffet er 100% akryl...bomull "kveler" lyden...

ORIGINAL: Snøjenta

ORIGINAL: Mor for første gang

Aner ikke, men tar gjerne imot tips jeg og.. spurte sambo om jeg kunne male dem hvite, og fikk deeet blikket [8D][:D]

fikk samme reaksjon her [8D]

Hehehe...jammen det er jo ikke rart.....Skal man overtale dem til å bytte farge på dem så må man ikke bruke ordet MALE.....
Men prøv heller å spør om man kan spraylakkere dem....(Ikke gjør dette selv, men ta dem med til en billakkerer..) Det er faktisk rå stilig når dem er lakka hvite asså...

Back
Topp