I går fikk jeg vondt i magen i venstre side, akkurat som jeg har hold. Det ble bare værre og værre. Ringte legevakt i morres (kl:0600)og legen der mente det var en strukket muskel og at kom til og gå over. Slo meg litt til ro med det, men smerten vedvarte og da den hadde vart et døgn ringte jeg fastlegn, menhun var på ferie. Men fikk heldigvis komme inn til en annen lege på kontoret der.
Han fant ulatraly apparatt og gjorde en undersøkelse utvendig. Fostret var lite enda, (bare 8+3). Kunne ikke se mye, men det var der og alt virket bra. Men så kom sjokket. Han fortalte at jeg har fått nyre sten/grus og derof store smerter, Fikk da skikkelig smertestillende som ikke kan skade fostret. Petidin 100 mg stikkpille. Så nå sitter jeg her, lite smerter, svimmel og lykkelig for at det finnes smertestillende for gravide som ikke er skadelig for miraklet vårt. Lenge leve morfin[:D]
måtte bare si det til noen, si det høyt til meg slev.
Han fant ulatraly apparatt og gjorde en undersøkelse utvendig. Fostret var lite enda, (bare 8+3). Kunne ikke se mye, men det var der og alt virket bra. Men så kom sjokket. Han fortalte at jeg har fått nyre sten/grus og derof store smerter, Fikk da skikkelig smertestillende som ikke kan skade fostret. Petidin 100 mg stikkpille. Så nå sitter jeg her, lite smerter, svimmel og lykkelig for at det finnes smertestillende for gravide som ikke er skadelig for miraklet vårt. Lenge leve morfin[:D]
måtte bare si det til noen, si det høyt til meg slev.