Store problemer med appen på iphone!

Googlimoogli

Glad i forumet
Assistert-jentene
Junibarna 2019
Har blitt kastet ut av både forumet her og skjult forum 2019 og har ikke mulighet til skrive svar på noen innlegg via appen siste uken. <Så hvis dere har savnet meg....så lever jeg, men har kanskje feil iphone type som ikke fungerer med appen :(

Har meldt problemet til Forum ansvarlig Tamara...håper det fixes snartt...savner dere ....

Appen har jeg slutta å bruke for lenge siden. Bruker kun vanlig side.

Appen funker visst ikke. Jeg var også kjempefrustrert over dette en lang stund. Nå bruker jeg bare nettleser på iPhone.

Jeg er i ferd med å gi opp appen. Har iPhone. Har vært problemer over lang tid nå. Mange tråder jeg ikke kommer inn på.

Jeg får innimellom varsler på appen, men har ikke tilgang til å skrive eller å komme inn på skjult. Tidligere hjalp det å logge ut og inn, men det fungerer ikke lenger heller.. Bruker stort sett kun nettleseren

Det er store problemer med appen. Vi maser og maser og maser på de som leverer appen for oss, men får bare "vi jobber med saken" til svar. Derfor så anbefaler vi dere virkelig å bruke nettleser altså!
Og om det er noen som sliter med å logge seg inn på nettleser, så ta kontakt, så skal vi se om vi får hjulpet deg!

Enda ikke funnet noe app engang jeg. Hehe..
Tar gjerne i mot navn på app og et bilde av app. Har gravid og barn, men ikke funnet noe forum der....

Enda ikke funnet noe app engang jeg. Hehe..
Tar gjerne i mot navn på app og et bilde av app. Har gravid og barn, men ikke funnet noe forum der....
Store problemer med den, husker ikke navnet, men ville anbefalt å la vær å bruke den til de menneskene som skal jobbe med den er ferdig.
Så bruk nettleser. :)

Det er store problemer med appen. Vi maser og maser og maser på de som leverer appen for oss, men får bare "vi jobber med saken" til svar. Derfor så anbefaler vi dere virkelig å bruke nettleser altså!
Og om det er noen som sliter med å logge seg inn på nettleser, så ta kontakt, så skal vi se om vi får hjulpet deg!
Hei. Ja nå har jeg begynt å bruke nettleser. Lykke til i reperasjons prosessen ...håper dere oppdaterer når det begynner å ordne seg:-)

Back
Topp