Store prisforskjeller, arg!!

*hage*

Gift med forumet
Var på Barnas Hus i går og kjøpte lekegrind til snuppa. De hadde den ikke i hvit som vi hadde lyst på, men de hadde i svart, så vi kjøpte den. Da jeg hadde satt den opp så jeg at vi måtte ha skikkelig teppe i bånd som går litt over sidene. Var en tur i Horten i en barnebutikk der senere på dagen, og der hadde de den samme lekegrinda i hvit... 500 KRONER BILLIGERE!!! Hadde jeg hatt bart hadde den blitt revet av... Må lære meg å sjekke litt rundt først.

Barnas hus har prisgaranti, så du skal få mellomlegget tilbake hvis du kan vise til en billigere pris (du må vel dokumentere det på et vis da). Tror det er innen 10 dager.

Her kan du lese om prisgarantien: link

ORIGINAL: Pogo

Barnas hus har prisgaranti, så du skal få mellomlegget tilbake hvis du kan vise til en billigere pris (du må vel dokumentere det på et vis da). Tror det er innen 10 dager.

Det var jeg ikke klar over, da skal jeg jaggu prøve å få fiksa det!

ORIGINAL: Pastell

ORIGINAL: Pogo

Det var jeg ikke klar over, da skal jeg jaggu prøve å få fiksa det!

Ja, gjør det! Det skal gjelde på tilbudspriser også. Forbrukerrådet er negativ til sånne garantier fordi de gjør at folk flest ikke sjekker priser andre steder fordi de stoler på "garantien". Derfor er det veldig bra at folk faktisk benytter seg av den [:)]

Back
Topp