Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi skal til et vennepar som fikk ei lita tulle i juli. Greit for henne og ha vante omgivelser når rakettene skal skytes opp. Kjenner at jeg gleder meg til en roligere feiring
Vi skal feire nyttår hjemme i vårt nye hus Vi får besøk av noen venner som har med seg sine barn, spise god mat, kose oss med litt lek og moro for barna og selvfølgelig ut å se på fyrverkeri
Jeg, baby, hund og katt skal være alene hjemme, mannen er bortreist.
Heldigvis bor vi sånn til at det er lite raketter å høre.
Fatter ikke vitsen med fyrverkeri generelt.
Vi er på hytta og får besøk av storebroren min og hans fru stille og rolig blir det, men antagelig utrolig koselig vi skal ha hopp konkurranse på ski, teste ut de nye snowracerene ned fra låvebrua på sæteren vi har hytte på og kose oss Max
Skal til min mor, men blir ikke stor fest altså. Blir bare mamma, meg, samboeren og datteren vår blir nok litt spilling og se på film osv tipper vi alle går i joggisen også
Svigermor kommer i kveld eller i morgen. Vi spiser middag hos mine foreldre alle sammen, før vi og svigermor reiser hjem til oss. Mine foreldre skal etter planen feire annet sted, men vi skal kose oss hjemme, spille litt med ungene, spise snop og potetgull, gå ut og markere overgangen til nytt år med stjerneskudd og fyrverkeri, deretter legge ungene. Ja, om de ikke har sluknet i sofaen før det nye året da, vi får se.