Store planer for nyttårsaften?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Her skal vi være hjemme, da vi har en liten rutinegutt på 10 måneder som er avhengig av senga si for å sove.

Hva med dere?

Vi blir også hjemme, har en jente på to år :) men går i fakkeltog, hvor det også blir skutt opp noen raketter tidligere på dagen :)

Får besøk av 4-6 venner og 2 babyer :-) rolig kveld med kalkun, spill, litt øl/vin på mannfolka og kanskje litt raketter :-) gleder meg!

Vi skal besøke tremenningen min, hennes foreldre og onkel. Så lurer jeg på om pappa skal dit og. Dette er på en øy, så det blir nok overnatting siden ferja slutter å gå i 11 tia eller noe. Frøkna gleder seg og selv om det bare blir hu og voksne :)

Vi skal være hjemme:)
Mulig svigers kommer, de har ikke bestemt seg ennå;)

Først skal jeg og mannen jobbe. Så barna skal kose seg med oldemor da :)

Men så blir det til ei venninne med 3 barn og mann og ei til med 2 barn. Kalkun, hjemmelaga vaniljeis med sjokoladebiter og pakkelek og full pakke frem til fyrverkeri. Mine unger holder ut helt til vi går hjem så ;) Blir en herlig og kjekk kveld tenker jeg :D Gleder meg :)

Vi har som tradisjon å invitere mine søsken (søster og bror) og deres familier. Vi har gjevngamle barn. :)
7 stk fra 0-6 år, og 3 stk er i løpet av 5 mndr ;)

Så har vi middag, pepperkakehus knusing, raketter, spill og kos :)

Min bror og søster reiser hjem og til mamma og sover, mens hele hurven med unger blir igjen her :P Så er det frokost dagen etter :)

Vi skal være hjemme :) gjør ikke så mye ut av det i år, en god men vanlig middag og ut for å se naboene sprenge opp pengene sine :p

Vi blir hjemme. Legger oss til vanlig tid. Storesøster på 3 år og lillesøster på 10 mnd går ikke glipp av noe :) Jeg legger meg også tidlig for jeg må opp med ungene dagen etter ;)

Vi skal til et vennepar:) mini skal legges der til normal tid og vekkes når vi skal hjem. Gikk veldig bra på julaften:)

Vi skal til noen naboer. Storebror er skolegutt og skal få være våken så lenge han orker, så det blir spennende :) en rolig dag med masse stjerneskudd :)

Vi skulle få besøk , men ser ut som jeg er blitt syk gitt ...Og da ville de helst ikke komme ;-) Mye sykdom å plages med for alle for tiden ..Og de var endelig friske :-) Så blir en rolig dag med kos og raketter :-)

Vi blir hjemme, og aner ikke om vi får gjester ennå (mamma er treg med å avklare). Kvelden går til venting egentlig, og jeg ser alltid på Kongelig Varieté på NRK :) Eldste sitter nok våken med oss, også ringer alltid pappa rett etter kl 24 :)

Back
Topp