Store perler, alder på barnet?

Eldste var mellom 1 og 1,5 år en plass. Yngste på 1,5 er ikke interessert..

Begynte med små perler ved 2 år, hun synes de store var kjedelig. Første gang var hun hvertfall 22 mnd, det var da hun begynte i bhg. Hun fikk begynne på stor avdeling når hun var 2. Der perla hun til den store gullmedaljen med de små perlene.

Takk. Skjønner at jeg har undervurdert mine barn på 3 og 2 år. Har liksom tenkt at de er altfor små til perler. Da blir det perler på julegavelisten

Min eldste fikk det til jul når han var 2,5 år, men har perlet lenge før han fikk egne, fra før 2-årsalder. Hele veien hatt bra finmotorikk da :) Yngste på 4 måneder må vente en god stund da :p

Min er 1år og 9 mnd og har holdt på en stund i bhg allerde. Skal kjøpe å ha her hjemme nå tenkte jeg :)

Startet noen måned før han fylte 2.

Da jeg jobbet i barnehagen var det stor forskjell på barna. Noen måtte man sitte sammen med når de fikk perle, mens andre kunne sitte å perle selv uten å fristes av å spise perler. Men mener de fleste over 2 år fint kunne perle selv med små perler og skjønte at de ikke fikk spise perlene.

Min på 4 år perler med store perler enda ;-) Men det er fordi neste på 2 år definitivt ikke skal ha små perler enda... 2-åringen perler litt med de store, men blir fort lei. 4-åringen synes derimot det er fryktelig gøy og kan holde på lenge, det går jo fort med de store perlene! Man ser raskt resultat og det kan jo også være en fin ting :-) Men det hadde gått fint med små perler der altså, er bare pga neste at det ikke er tatt frem små enda...

Back
Topp