N nitalita Gift med forumet 12 Jan 2006 #1 Hehe......vet dette er litt utenfor tema, men må bare skryte litt av di store og megafine bollene jeg baket i sted[:D] Er nok det fineste bakeverket jeg har gjort noen sinne..hehe[:D]
Hehe......vet dette er litt utenfor tema, men må bare skryte litt av di store og megafine bollene jeg baket i sted[:D] Er nok det fineste bakeverket jeg har gjort noen sinne..hehe[:D]
fruluna Forumet er livet 12 Jan 2006 #2 Wow så flink jente da!!! Alltid like gøy når gjærdeigen blir stor og luftig..[:)] Og alltid like irriterende når den blir hard og flat..[:@] Send over en bolle a.. [;)]
Wow så flink jente da!!! Alltid like gøy når gjærdeigen blir stor og luftig..[:)] Og alltid like irriterende når den blir hard og flat..[:@] Send over en bolle a.. [;)]
lenemor Forumet er livet 12 Jan 2006 #3 Jeg er helt håpløs på gjærbakst, så jeg må bare gratulere. Jeg har bakt mange perfekte slagvåpen opp gjennom tidene jeg[;)]
Jeg er helt håpløs på gjærbakst, så jeg må bare gratulere. Jeg har bakt mange perfekte slagvåpen opp gjennom tidene jeg[;)]
N nitalita Gift med forumet 12 Jan 2006 #4 ORIGINAL: fruluna Wow så flink jente da!!! Alltid like gøy når gjærdeigen blir stor og luftig..[:)] Og alltid like irriterende når den blir hard og flat..[:@] Send over en bolle a.. [;)] Vær så god[:D][:D]
ORIGINAL: fruluna Wow så flink jente da!!! Alltid like gøy når gjærdeigen blir stor og luftig..[:)] Og alltid like irriterende når den blir hard og flat..[:@] Send over en bolle a.. [;)] Vær så god[:D][:D]
fruluna Forumet er livet 12 Jan 2006 #5 Takk takk [:)] Slagvåpen ja.. Søstra mi og pappa kalte bare bollene mine for tennisballer før.. [&:]