Store milepæler i heimen

Gratulerer så mye til både toåringen og til den store gutten din som begynner på skolen snart :D Selv har jeg en jente som begynner i 3. klasse til høsten! Synes tiden bare går enda raskere nå som hun har begynt på skolen :p Var jo første skoledag i går?!?!? ;)

Lykke til med skolegutt til høsten. Han går en spennende tid i vente :)

Gratulerer så mye til både toåringen og til den store gutten din som begynner på skolen snart :D Selv har jeg en jente som begynner i 3. klasse til høsten! Synes tiden bare går enda raskere nå som hun har begynt på skolen :p Var jo første skoledag i går?!?!? ;)

Lykke til med skolegutt til høsten. Han går en spennende tid i vente :)

Synes virkelig tiden har gått mer enn fort nok allerede! :o
Veldig spent på skolestarten, men guttungen har vært klar veldig mye lenger enn jeg

Synes virkelig tiden har gått mer enn fort nok allerede! :eek:
Veldig spent på skolestarten, men guttungen har vært klar veldig mye lenger enn jeg

Hehe, ja, ungene er nok ofte mer klar enn foreldrene til den forandringen ;)

På torsdag hadde vi toåring, og feiring med kake til dessert.
I dag hadde eldstegutten sin aller siste dag i barnehagen. Tenkt å ha skolegutt <3
Gratulerer med en nybakt 2 åring og skolegutt :D

Her har vi en liten gutt som skal begynne på stor avdeling i Bhg etter ferien. Tiden går så fort! :)

Gratulerer med en nybakt 2 åring og skolegutt :D

Her har vi en liten gutt som skal begynne på stor avdeling i Bhg etter ferien. Tiden går så fort! :)

Jepp. På grunn av utvidet småbarnsavdeling, og at min toåring er den eldste av toåringene skal han og to toåringer til holde til på storbarnsavdelingen, men ligge under planlegging og organisering til småbarn. Da blir både toåringen og firåringen fysisk på samme avdelingen, men ha ulik dagsrytme

Back
Topp