Store mammaer og mammaklær ;)

Fru utålmodig..

Flørter med forumet
Begynner få det litt trang i de vanlige klærne mine, er ikke alltid så pent med tights synes jeg! Hvor kjøper dere mammaklær? Er til vanlig en str.46... :p synest det er svært vanskelig og finne noe passende! Hva gjør dere?? (Vel vitende om at jeg er stor, trenger ingen kommentarer der..)

Vet ikke hvordan det er nå, men H&M hadde mammaklær i store størrelser sist jeg gikk gravid, jeg var ganske langt oppi størrelsene og hadde ingen problemer med å få de på meg. Men det er da 6-7 år siden da.
Ellers hadde Bebito. Ellos tror jeg har. Ebay om du tørr handle der, vet det er litt klabb med størrelsene der.
Ellers er jeg blitt veldig glad i jeggings og tights selv, men bruker jeggingsene under magen. Men med lange topper og sånt over.

La merke til at zalando hadde størrelser opp til 50 på topper iallfall :)

Jeg kjøper tunika-liknende overdeler og lårlange vide kjoler som jeg bruker sorte stoffbukser med strikk til. Det ser fint ut syns jeg. Det er jo hver sin smak da selvfølgelig og noen av gravide-kroppene er riktig fine med trange klær, men for egen del siden jeg føler jeg ser mer tykk ut enn gravid med tette overdeler, syns jeg det er fint med litt "fallende" flagrende klær med mye plass. Gravidutvalget her i byen ser dårlig ut, så da gjør større størrelser og litt annen form på klærne susen her så langt.

Begynner få det litt trang i de vanlige klærne mine, er ikke alltid så pent med tights synes jeg! Hvor kjøper dere mammaklær? Er til vanlig en str.46... :p synest det er svært vanskelig og finne noe passende! Hva gjør dere?? (Vel vitende om at jeg er stor, trenger ingen kommentarer der..)

Sniker fra september :)
Svangerskapet på Majorstua har noen modeller på bukser i større str :-) svangerskapet.no - nettbutikken er ikke superbra. Men var kjempeservice i butikken, og jeg fikk kjøpt meg både olabukse og en sort bukse der.

Forresten så jeg nylig at KappAhl hadde egen avdeling med størrelser 44-54. Jeg liker å prøve klær helst før jeg kjøper hvis jeg kan, ( det er jammen rart hva man tror man kler når man kikker på nettet :joyful:) men særlig når det er gratis frakt blir det jo straks mer fristende å bestille i nettbutikk. Gravidebadedrakt ble bestilt på Zalando, siden det ikke er å oppdrive i byen.

Ellers bryr jeg meg ikke om at jeg går opp i størrelser og det står tall der jeg ikke har brukt før. TENK vi baker et helt menneske inni oss, et nytt liv. Det er jo helt magisk! Klart kroppen må lage plass! :happy:

Jeg bruker 46 i bukser til vanlig, pga litt større mage til vanlig ;) Men siste 2 årene har jeg kun brukt mammabukser faktisk, kjøpt på HM. Og i mammabukser bruker jeg kun str 42, da jeg er ganske epleformet og er smalere rundt hoftene enn rundt selve magen. Jeg bruker tights eller mammabukser fra HM. De har større str enn 42 i mammaklær også :)

Back
Topp