Store føtter?!

*atina*

Elsker forumet
Jeg lurer på om snuppa mi har ekstremt store føtter [:-]
Hun har i sommer brukt str. 24, helt til jeg skulle kjøpe sandaler på sensommeren, da måtte hun opp i str 25. (prøvde flere typer, og str 25 passet akkurat) Nå er det jo tid for vintersko, og hun må sikkert ha str 26 vil jeg tro... Kanskje enda større også?! Kommer uansett ikke til å kjøpe uten at hun er med og prøver de. Må vite at de sitter godt på, og Vikingskoa som jeg har tenkt å kjøpe er vel ganske gode i str.
Snakk om Bigfoot...

Hvor store føtter har deres håpefulle?

Leon har plutselig vokst veeeldig i foten! Har hatt 21/22 til ham leeenge nå, plutselig var han oppe i 23(24) !! BANG sa det plutselig. Adidasskoene (som vi som oftest bruker) går i 22, og holder en stund enda.. men de er sikkert litt store i str...[:D]
vet ikke hvor stor str det er "normalt" og ha nå jeg..noen andre som vet?

Lillemann har vel nettopp bikka over på 23... Han kan bruke noen av skoene i 22 enda, men det er bare akkurat på grensa...

Snuppa her og har ganske store føtter [:)] hatt 23 i sommer, men nå begynner det og bli trangt. Så da ble det 25 i vinterskoene, og de sitter bra med det ekstra de skal ha [:)]

Nikolai har like store føtter som Lilja [:)] Måtte kjøpe høstsko til han nå, joggeskoene ble for små (str 24). Kjøpte i str 25 siden han ikke var med å prøvde, men kunne nok kjøpt de i str 26. Vinterskoene (viking) kjøpte jeg i str 26, det måtte han iallefall ha sa hun i butikken [:)] Må le hver gang han har på seg vinterskoene, ser helt merkelig ut med så store sko på en så liten unge [:D][:D]

Arian bruker str 25 i sko[:D]

Kjøpte vintersko til Felix forrige uke i str 26 [:D]

ja,hun har nok litt større føtter enn det som er "vanlig"... men ut i fra denne tråden så er det jo ganske vanlig alikevel....[8D][:D]
Mie har akkurat fått overgangssko,og vi måtte opp i str 23,dette for å få en god sokk oppi... hun bruker fortsatt 21-22 i joggeskoene sine... men nå har hun små ben da tror jeg[8|] brukte str 19 -20 i vintersko i fjor....

Emilian er helt lik Lilja når det kommer til føtter tydeligvis. Har brukt str. 24 i sommer. Ikke kjøpt nye sko enda og er redd de han har nå er litt små. Så må nok ut å kjøpe en høstsko ja.
Vintersko blir garantert minst 26.
Emilian har alltid vært en stor gutt og det ser ikke ut til å stagnere med det første[;)]

Ask bruker 22/23. Kjøpte vintersko i str 23 nå, og høstsko i str 22. (tror de var litt store i str)

Sebastian bruker 22, har akkurat kjøpt vintersko, og de er i str 23. Men der måtte vi legge inn en såle + at han må ha ullsokk oppi. Så mulig det faktisk blir kjøpt et par i str 22 også. Men han er jo ikke så stor sånn generelt, da, så han har ikke så store føtter heller :)

Ida Sofie bruker også 24 i joggesko, og vi må nok opp i 25 i vintersko.

jepp begge må opp i 26i vintersko.

er visst heller jenta mi som har små føtter.. hun bruker 21 nå, men må vel opp i 22 eller 23 i vinterskoa.

Brukt 22/23 i sommer...tipper vinterskoene blir i 24

Back
Topp