*4barnsmamma*
Gift med forumet
Vi skal ikkje bare øke familien fra 4 til 5 her i huset, i dag har vi vert og signert nye lånepapirer og skal i gang med totalt forandring i heimen
Det er 9 år siden vi kjøpte huset og har gjort mindre endringer siden den gang. Har hatt lyst på nytt kjøkken i flere år, og alle soverom på et plan. I dag har vi to soverom på loftet så minsten på2,5 år sover fremdels på vårt rom! Men nå skal vi endelig få gjort det vi har snakket om i flere år. En baby til gav oss et ekstra spark i ræva for å sei det sånn 8-) Så nå blir det 4 nye soverom i 1.etg, flytting av kjøkkenet og NYTT kjøkken og riving av vegger og ny STOOOR stue :D Eg GLEDA meg til å komme i gang :) Er heldig med en handy mann som er tømrer så han gjør alt selv ;) Hadde jo vert ekstra kjekt å bli ferdig med alt til lille kommer men det gjenstår å sjå sia det er så masse som skal gjøres! WEEE gleda meg til å innrede nye rom til ungene og styre og stelle hjemme når alt er ferdig :)
Fleire som holder på med oppusing mens vi ruger på nurkene våres??
Det er 9 år siden vi kjøpte huset og har gjort mindre endringer siden den gang. Har hatt lyst på nytt kjøkken i flere år, og alle soverom på et plan. I dag har vi to soverom på loftet så minsten på2,5 år sover fremdels på vårt rom! Men nå skal vi endelig få gjort det vi har snakket om i flere år. En baby til gav oss et ekstra spark i ræva for å sei det sånn 8-) Så nå blir det 4 nye soverom i 1.etg, flytting av kjøkkenet og NYTT kjøkken og riving av vegger og ny STOOOR stue :D Eg GLEDA meg til å komme i gang :) Er heldig med en handy mann som er tømrer så han gjør alt selv ;) Hadde jo vert ekstra kjekt å bli ferdig med alt til lille kommer men det gjenstår å sjå sia det er så masse som skal gjøres! WEEE gleda meg til å innrede nye rom til ungene og styre og stelle hjemme når alt er ferdig :)Fleire som holder på med oppusing mens vi ruger på nurkene våres??