Store endringer i heimen :D

*4barnsmamma*

Gift med forumet
Vi skal ikkje bare øke familien fra 4 til 5 her i huset, i dag har vi vert og signert nye lånepapirer og skal i gang med totalt forandring i heimen emoticon  Det er 9 år siden vi kjøpte huset og har gjort mindre endringer siden den gang. Har hatt lyst på nytt kjøkken i flere år, og alle soverom på et plan. I dag har vi to soverom på loftet så minsten på2,5 år sover fremdels på vårt rom! Men nå skal vi endelig få gjort det vi har snakket om i flere år. En baby til gav oss et ekstra spark i ræva for å sei det sånn 8-) Så nå blir det 4 nye soverom i 1.etg, flytting av kjøkkenet og NYTT kjøkken og riving av vegger og ny STOOOR stue :D Eg GLEDA meg til å komme i gang :) Er heldig med en handy mann som er tømrer så han gjør alt selv ;) Hadde jo vert ekstra kjekt å bli ferdig med alt til lille kommer men det gjenstår å sjå sia det er så masse som skal gjøres! WEEE gleda meg til å innrede nye rom til ungene og styre og stelle hjemme når alt er ferdig :)

Fleire som holder på med oppusing mens vi ruger på nurkene våres??

Så spennende da! Det blir sikkert godt :) vi holder på å pusse opp badet, og det skal bli skikkelig godt med et helt nytt bad :)

Vi flyttet inn i helt nytt hus i mai i år.. Deilig.. :)

Lykke til med oppussinga:-D vi har mala huset utvendig i sommer, bytta farge. Før var det oransj og brunt, nå er det grått og hvitt ;-)

kjempe spennende å pusse opp,å ikkje minst sjå resultate...
vi bygde hus med to små (vart kraftig forsinka) skulle egentlig nyte huse i graviditeten...så ej he sagt aldri meir :p
håpe dokke får det akkurat slik dokke vil ha det å masse lykke til :-)

Så spennende! :-) Jeg venter på at leiligheten jeg fortsatt eier skal bli solgt, da skal vi pusse opp badet :-) håper det blir gjort før den lille kommer, for å være uten dusj og sånt med en baby ser jeg for meg må være litt slitsomt ;p

Så godt å endelig komme i gang!
Vi snakker om å bygge på huset, eller å kaste ut leieboerne og totalrenovere kjelleren. Men tror det blir billigst for å oss å bygge på huset, om kommunen godkjenner det. Kjøkkenet og badet skulle også vært pusset opp.

Hæppi-skvett skrev:
Så godt å endelig komme i gang!
Vi snakker om å bygge på huset, eller å kaste ut leieboerne og totalrenovere kjelleren. Men tror det blir billigst for å oss å bygge på huset, om kommunen godkjenner det. Kjøkkenet og badet skulle også vært pusset opp.

Vi hadde to hybler i kjelleren tidligere og leilighet som vi leide ut i første etasje, men er litt styr med skuleelva i kjelleren så vi gjorde det om til ei leilghet og flytta leietakeren i første etasje ned et hakk 8-) Så det er leiligheta vi skal gjere om til tre soverom så kommer der et tilbygg der vi får et fjerde. Det koster en goood del ja men slike store endringer, men siden vi kjøpte huset har verdien steget betraktlig og med dei utbedringane vi gjer no så vil taksten vere 3,5 mill og med kun 1,3 i lån fra før så hadde vi plenty å gå på der 8-) Blir godt med vesentlig beire plass ja :)

åååh! så spennende!! jeg vil også pusse opp!!! ikek her da, men i et nytt hus :P hehe
vi pussa opp da jeg gikk gravid sist! bodde i esker og hadde bare ett rom som var brukenes til noe :P hadde ikke kjøkken, bad eller stue! haha! tenk deg ei gravid uten bad! uff! måtte tisse på bøtte :P

Deilig å pusse opp litt! :)
Vi har vært uten bad i 3 uker nå, og rekner vel med nok en mnd uten...
Så da blir det hyppige besøk opp til mamma og pappa for å dusje:)
Glad vi har et ekstra toalett!

Så kjekt! Vi helde på å pusse opp stova no, 4.veka med oppussing no, begynner å bli litt lei :p Vi har revet ein vegg og slått i hop et soverom med stova så no får vi stooor stove, glede meg ekstremt til vi er ferdig, forhåpentligvis om ikkje så alt for lenge :) Vi skal pusse opp kjøkkenet, gangen og et bad på sikt, men trur ikkje vi tar meir enn stova no før den lille kjem :)

Lykke til med oppussinga, håper dokke får det akkurat slik dokke vil

Så kjekt!! Gleder meg til bildene :-P

Back
Topp