Store bryster og ammebh

Juma

Betatt av forumet
MayDay2021
Hei!

Jeg fikk Bravado sin full cup ammebh i går og den passer så vidt mtp cup i størrelse XL. Ellers var den veldig fin og behagelig. Men hva gjør jeg når melken forhåpentligvis kommer og brystene antagelig øker ytterligere i størrelse? Jeg er 25 uker på vei nå og begynner å tenke at jeg må kjøpe bæresjal til brystene for å få avlastet rygg/nakke... :dead:
Har smal midje (vanligvis 75) og naturlig stor cup (H-J avhengig av merke) fra før graviditeten, så det gjør det ekstra vanskelig å finne noe som passer nå.

Har noen lignede erfaring eller anbefaling til hvilken bh jeg kan prøve som er enda større? :pompus:
 
Hei!

Jeg fikk Bravado sin full cup ammebh i går og den passer så vidt mtp cup i størrelse XL. Ellers var den veldig fin og behagelig. Men hva gjør jeg når melken forhåpentligvis kommer og brystene antagelig øker ytterligere i størrelse? Jeg er 25 uker på vei nå og begynner å tenke at jeg må kjøpe bæresjal til brystene for å få avlastet rygg/nakke... :dead:
Har smal midje (vanligvis 75) og naturlig stor cup (H-J avhengig av merke) fra før graviditeten, så det gjør det ekstra vanskelig å finne noe som passer nå.

Har noen lignede erfaring eller anbefaling til hvilken bh jeg kan prøve som er enda større? :pompus:

Ville gått innom en butikk, for eksempel Change, og fysisk prøvd og fått hjelp av de i butikken! For noen blir brystene større og for andre ikke selv når melkeproduksjonen er i gang. Jeg opplevde at brystene har blitt større, og angrer litt for at jeg har tatt sjanser og bestilt ammebh på nett, skulle heller vært fysisk i butikk! Men nå er de stengt på grunn av korona, så må bare leve med de jeg har:happy:
 
Hei!

Jeg fikk Bravado sin full cup ammebh i går og den passer så vidt mtp cup i størrelse XL. Ellers var den veldig fin og behagelig. Men hva gjør jeg når melken forhåpentligvis kommer og brystene antagelig øker ytterligere i størrelse? Jeg er 25 uker på vei nå og begynner å tenke at jeg må kjøpe bæresjal til brystene for å få avlastet rygg/nakke... :dead:
Har smal midje (vanligvis 75) og naturlig stor cup (H-J avhengig av merke) fra før graviditeten, så det gjør det ekstra vanskelig å finne noe som passer nå.

Har noen lignede erfaring eller anbefaling til hvilken bh jeg kan prøve som er enda større? :pompus:
Bestill på nettet når det nærmer seg, litt forskjellige størrelser. Ikke klipp av lapper og returner de som ikke passer? Samme kan gjøres i butikk med full returrett, så har du litt å velge mellom?

Nettbutikken til ammehjelpen har en egen avdeling for stor cup, kanskje du finner noe der?
https://www.ammebutikken.no/alle-amme-bh-er/stor-cup.html
 
Know the feel, utvalget for oss med store bryst og smal midje er elendig, spesielt når det gjelder ammebh. Jeg har selv gått fra 75KK til 85M og er fortsatt bare i uke 15, gruer meg som fy til melken kommer :banghead: Vært innom både Change og Netty undertøy og ingen av de hadde noe som fungerte.

For nå har jeg kjøpt ammebh fra Molke, ett lite indiemerke fra England. De har veldig godt størrelsesutvalg og er vanvittig behagelig på, eneste er at de er litt stygge imo. Men puppene får støtte, de passer og de er perfekt for ømme gravidpupper som trenger masse støtte men ikke liker å være i fengsel.

Det er ulik støtte på de ulike stoffene som brukes, jeg har sort som er det fasteste stoffet og den fungerer veldig fint til hverdags. Den er uten spiler og hemper, så tråkker bare i den og drar den over hofte og mage. Lett å ta på og av!

De har redusert varelager pga Covid-19, siden uk har strenge lockdownregler, men de fyller på ofte, så jeg har notifikasjon på epost til neste stock på både hvit og rød i min størrelse. Kommer til å hamstre fremover, de er seriøst beste jeg har funnet!

Kjøper mine på https://molke.co.uk/ der har de også kalkulator for å finne perfekt størrelse.

(ikke sponset, bare veldig fornøyd og opptatt av at alle skal ha gode bher i rett størrelse!)
 
Takk for svar alle sammen :happy:

Jeg skal absolutt sjekke ut Molke, ser lovende ut! :thumleft
 
Back
Topp