Store begivenheter

Mamman til Magnus

Glad i forumet
Skjer det flere store ting i livene deres enn graviditet da?

Vi driver og selger huset våres, og skal starte bygging etter sommeren, jeg er så spent[:D]

bare preggis her.. men det er nok utfordringer med det [:)]

ORIGINAL: Pernillen

bare preggis her.. men det er nok utfordringer med det [:)]

preggis? hehe hva er det for no?

pregnant, gravid :p 

hhehe tenke ikke på d;)  

stort nok for meg; fått meg ny pusekatt [:D]
så nå blir det ikke flere dyr på MANGE år.. har jo fire dyr i forskjellige størrelser og utforminger..

Største begivenheten her er vel spira i magen tenker jeg...
Men har blitt omplasert på jobben i en mye høyere stilling da, en liten begivnhet det også kanskje[:D][:D]

Syns igrunn det holder med babyen i magen jeg.. Har flyttet en god del ganger, vært noe hvert eneste år.. I fjor giftet vi oss, så det er vi ferdig med.. [8D]

Vi bygger også hus! Det er spennende det... [:D]

Men akkurat nå overskygger bebis det meste ja...

ORIGINAL: Rakosy

stort nok for meg; fått meg ny pusekatt [:D]
så nå blir det ikke flere dyr på MANGE år.. har jo fire dyr i forskjellige størrelser og utforminger..

Gratulerer med ny pusekatt[:D]

Her er alt ved det samme, vanlige. Men mannen min skal snart ha ferie, og det gleder jeg meg til, da han er mye borte i forbindelse med jobben. Da skal han bygge ferdig hønehuset, så får vi kyllinger i slutten av juli! Jeg og 5 åringen som gleder oss mest. Kommer til å irritere vettet av den nysgjerrige, irriterende naboen vår! Hehe.. Og så skal vi bare være sammen, og kose oss alle sammen

Vi søker om lofts utbygging. Så vi kommer til å bygge ut loftet, når det er gjort selger vi antageligvis og flytter til noe større så vi får litt mer plass og eget rom til de små:) Skal gå et semester til på blindern og har 3 eksamnere i desember, så det blir spennende:)

ikke så mye som skjer nå i sommer. nå er det bare graviditet! men - til høsten skal jeg også ta et til semester på UiS.... så her blir det også 3 eksamener til jul.... eg kjempespent på hvordan det går. men jeg er jo så storfornøyd med at jeg klarte meg godt på de tre eksamenene jeg hadde nå til sommeren. eksamenere med svangerskapskvalme på toppen! var så usikker på hvordan det skulle gå - men har jeg klart meg igjenom det skal jeg klare meg igjenom eksamener med stor mage også [:D]

Har flere store begivenheter på gang, men største er vel lille gull akkurat nå [:D]

Ellers så skal minstemann begynne i 1 klasse til høsten og han gleder seg STORT til det [:D]  Eldstemann skal begynne på 1 valget på videregående, han vil bli kokk [;)]  Blir myyyye god mat her i fremtiden som mamma slipper å svette over grytene selv [:D][:D]

Jentungen skal begynne på nytt kurs med HipHop og det gleder ho seg stort til og nr 3 har ytret ønske om å begynne på orientering og langrenn. Driver å pusser opp huset i tillegg så det står ikke på fritidsproblemer nei [:D]

Men først og fremst så skal ungene og jeg reise til Malaga på søndagen den 28 juni og det er noe vi virkelig ser frem i mot. Pappaen min har hus der nede så vi skal være bort i 19 dager!  Skal bli UTROLIG deilig!!!!!!

helt imponert over hvor mye dere har for dere;)

Her skjer det ikke så mye spennende utenom graviditeten. Blir tett oppfølging og det er godt;D

Back
Topp