Store barn bakovervendt

Papillon

Elsker forumet
Dere som har barn over fire år bakovervendt, hvilke stoler sitter de i? Vår fireåring har passert vektgrensen på sin Besafe izi Kid og vi må ha nytt sete relativt fort. Vil gjerne fortsette å ha henne bakover om det er mulig, men finner ikke helt ut hvilket sete det skulle bli? Hun er ca 19-20 kg

Finner vi ikke noe, må vi snu henne og da blir det mest sannsynlig Cybex solution X2. Noen som kan dele erfaringer med dette setet?

Bakovervendt er jo maks til 25 kg, så du får bare kikke på seter. Hvis hun ikke er så lang i ryggen og sped passer nok Britax TWE! 
Jeg kommer til å sjekke ut Axkid til neste. 

Britax MaxWay, Britax HiWay og Britax Two Way Elite er gode seter, som er til 25 kg bakovervendt. Du kan sjekke ut det. Britax TWE har vi selv, og fornøyd med det. :) Plasserte en 5 åring i det setet når jeg var på jobb. :)

Britax Two Way Elite :)

vi brukte britax multitech.. han ble snudd da han var 4, men hadde hatt plass lenger.. det går til 25 kg.
Nå er han straks 6 år, og ble veid på sykehuset i går - 24 kg :)

Britax multitec satt vår 4-åring i. Nå sitter han i Cybex Solution-beltestol og er så langt fornøyd med den. God polstring i setet syns jeg er et stort pluss, i mulitecen var det knapt polstring i setet. Den har jo fått bra score i tester den beltestolen så regner med den er bra da, har heldigvis ikke erfart hvordan det klarer seg i en kollisjon.

Back
Topp