Labbelis
Dattermamma
Hjelpe meg.. har ei snuppe som blir 3 år i februar, og en gutt på litt over halvåret. Begge to er forholdsvis store (dvs lange), og begge trenger tydeligvis ny bilstol da beltene går under skulderhøyde. Egentlig skulle vi kjøpe ny til halvåringen, men endte opp med å kjøpe ny til snart-treåringen i stedet. Pga lengden hennes fant vi ut at det er lite vits å kjøpe ny bakovervendt stol, da vi på butikken fikk inntrykk av at det ikke finnes bakovervendte stoler til barn over 105cm (...?). Vet ikke om det stemmer, men vi kjøpte forovervendt stol som brukes med bilens belter. Halvåringen får overta storesøsters stol. Jeg synes det er så altfor tidlig å snu treåringen..!!
Finnes det stoler som er egnet for bakovervendt sitting for litt større barn? Er det flere som har måttet snu barna sine tidlig?
Finnes det stoler som er egnet for bakovervendt sitting for litt større barn? Er det flere som har måttet snu barna sine tidlig?
ugh: det var betydelig mindre plass i den da vi prøvde, enn i den han har nå(besafe izi plus 25kg) selv om den passer noens unger, passer den dessverre ikke andres. Hadde sett for meg å ha han bakovervendt til hvertfall 4-5 år, men den gang ei.