Stordalen-bryllup... Hva synes dere...?

Anna Anka

Elsker forumet
Inspirert av helgas "happening" i Marokko[8D] Hva synes dere om:

Petter Stordalen
Gunhild Melhus
Brudekjolen til Gunhild
Høye hæler på herresko
Opplegget rundt bryllupet
Kjendisfaktoren

Jeg bryr meg faktisk ikke om det i det hele tatt.. [8D]
Flott for dem at de har gifta seg.. [;)]

Synes hele greia var supert!
Skulle ønske jeg hadde hatt et sånt bryllup[;)]
Har stordalen fremstår som en ekte gentleman[:)]

ORIGINAL: Almyrida81

Jeg bryr meg faktisk ikke om det i det hele tatt.. [8D]
Flott for dem at de har gifta seg.. [;)]

må signere denna, kunne ikke brydd meg verker mer eller mindre [:D]

så litt på nyhetene i går.. det høres så falskt og innøvd ut når hun står fremfor pressen, kniser lett og sier: "jeg elsker faktisk Petter Stordalen"..

Og det er stortsett det eneste jeg har fått med meg av hele sulamitten.. Bortsett fra kjolen, som jeg ikke synes noe om. Synes ikke en brudekjole skal være lårkort slik som denne, men det er jo smak og behag [;)]

ORIGINAL: Søteste Trikken^^

Petter Stordalen
Grei nok, men ikke min type... litt for svevende...
Gunhild Melhus
Veeldig høy! (eller er det Petter som er lav...) ser nesten litt transe ut[8D]... Pen dame, passer til pettern.. Synes det er litt ukvinnelig å ikke ønske seg barn...[8D] hehe - men det er meg da[;)]
Brudekjolen til Gunhild
Stygt med lårkort foran og lang bak.. overdelen var fin..
Høye hæler på herresko
Hehe... det er NOT! Da får heller bruden ha mindre hæler!!! Eneste unntak er cowboystøvler[X(]
Opplegget rundt bryllupet
Sikkert et drømmebryllup og en kjempeopplevelse av en fest... Synes mediadekning og røde løpere ikke står helt proposjonalt med brudeparets status da... Hvorfor er de kjendiser egentlig? Greit de har mye penger, men det gjør dem ikke automatisk mer interessante enn andre...
Kjendisfaktoren
Tror det er pr-stunt å invitere så mange kjendiser, samt å understreke sin "status" med kjendisvenner... Mange hadde han ikke hatt kontakt med på et par år!!? Synes det er litt patetisk jeg da.

Jeg syns det er flott for dem at de har funnet hverandre. Syns begge virker som oppegående mennesker. Brudekjolen var ikke min smak, men hun kledde den jo. Høyhælte herresko er jeg glad sambo slipper å bruke[:D] Syns det er en fin ting at de skal gi bort bryllupsgavene, de har jo alt fra før.

ORIGINAL: merete_80

Var med å spilte for gjestene da de gikk ombord på flyet på gardermoen, noe som ga penger i kassa for korpset. Så jeg syns bryllupet var finfint [8D]

Brudeparet har jeg lite mening om. Hun har vel jobba hardt med doktorgraden sin, og han har jobbet for å komme dit han er i dag.
Brudekjolen var ikke etter min smak, så bra hun hadde den og ikke jeg [;)]
Høye hæler på herresko er ikke min smak, men kommer an på hva du mener med høyt.
Kjente mennesker kjenner andre kjente, så kjendisfaktoren var ikke overraskende.
Opplegget rundt bryllupet virker da supert. Hadde jeg hatt like mye å bruke på bryllup så skulle jeg gladelig tatt med meg alle gjestene på en superfest på et varmt og flott sted. Ut i fra hva Stordalen er god for, så har han vel brukt mindre penger når man regner prosent enn hva de fleste gjør.

Han måtte jo det siden gunhild er høyere enn han[8D][8D]

Ble veldig lite personlig når hun sa "jeg elsker Petter Stordalen"
Kunne heller sagt bare Petter,for det er jo fornavn man kaller hverandre til hverdags lissom.

ORIGINAL: Tullerusket

Kunne heller sagt bare Petter,for det er jo fornavn man kaller hverandre til hverdags lissom.

Fikk ikke med meg det, det må ha vært lite ekte altså[&:]
Mn igjen, kanskje hun flippet litt ut siden det var så mange kameraer på de?
Jeg pleier vanligvis å drite meg ut når jeg får for mye oppmerksomhet[8D][8D]
IKKE gøy[8D]

ORIGINAL: ~StRaToS~

IKKE gøy[8D]

Haha hun sa "Jeg føler bare at jeg elsker Petter Stordalen"... hehe... kjemperomantisk[8D]

Etter å ha sett de sammen på Senkveld så syns jeg de passa bra sammen, samme energien og pratemåte[8D] Åsså er jeg glad det ble Gunhild og ikke venninna mi som han la seg lang flat etter for noen år siden, jaggu godt hu stod imot (hu sier det selv og)[:D] Men han har jobba seg frem dit han er idag, så det skl han ha.

ORIGINAL: ~StRaToS~

IKKE gøy[8D]

Haha hun sa "Jeg føler bare at jeg elsker Petter Stordalen"... hehe... kjemperomantisk[8D]

FØLER at jeg elsker petter stordalen???
Ehm...... jaja, så er det noen som formulerer seg slikt og da..[8D]

ORIGINAL: tingeling1

Jeg syns det er flott for dem at de har funnet hverandre. Syns begge virker som oppegående mennesker. Brudekjolen var ikke min smak, men hun kledde den jo. Høyhælte herresko er jeg glad sambo slipper å bruke[:D] Syns det er en fin ting at de skal gi bort bryllupsgavene, de har jo alt fra før.

Så enig så enig :-)

Syns det er latterlig mye skriverier om det i Norges største medihus, rett og slett småpinlig.

MEN, jeg syns Gunhild er noe av det nydeligste jeg har sett noengang, kjolen var nydelig! Den er inspirert av kjolen til bruden i November Rain. Nydelig...

Forstod ikke helt hvorfor vi giftet seg i Marokko da...

kvalmt og overdrevet....men for all del,de har jo penger,så hvorfor ikke bruke dem.

ORIGINAL: Regan

Syns det er latterlig mye skriverier om det i Norges største medihus, rett og slett småpinlig.

MEN, jeg syns Gunhild er noe av det nydeligste jeg har sett noengang, kjolen var nydelig! Den er inspirert av kjolen til bruden i November Rain. Nydelig...

Forstod ikke helt hvorfor vi giftet seg i Marokko da...

Det var i marokko de ferierte første gangen sammen[;)]

Marokko kunne jeg gjerne giftet meg i selv da! OG akkurat det hotellet!

Faktisk det eneste positive jeg har fått utav denne saken er inspirasjon til soverommet vårt i det nye huset vi holder på å bygge!!!

Det blir 1001 natt[:D][:D][:D]

Petter Stordalen synes han ser ut mye eldre enn hans alder
Gunhild Melhus Brudekjolen til Gunhild ikke min smal  litt lang,hehe

Høye hæler på herresko [X(]
Opplegget rundt bryllupet kjempe fint-sikkert fortjent når man jobbet for[:)]
Kjendisfaktoren- forventet

Back
Topp