Stord Fylkessjukehus - GODE erfaringer?

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Jeg har valgt å føde på Fylkessjukehuset på Stord pga at jeg har sykehusskrekk, og Haukeland/KK blir for digert for meg..[:(]

Etter samtale med jordmor og psykolog (spesialist på småbarnsforeldre og fødende) på helsestasjonen har vi kommet fram til at Fylkessjukehuset på Stord er en bra løsning for meg, siden jeg også har familie i nærheten som jeg kan bo hos i tiden før fødselen.

Noen som kan dele gode erfaringer fra Stord?[8|]

Lurer spesiellt på dette med familierom, og hvordan de ansatte der er..

PS: trenger IKKE skrekkhistorier[:(]

Jepp jepp, de er snille og hyggelige. Sykesøstrenne virker sikkre og forståellses fulle. Du er i trygge hender.[:D]

var det bra? Ble du beroliget nå? hi hi. Liker ikke sykehus jeg hell, liker ikke følelsen av å ikke ha kontroll. Og så gjør det altid vondt (kanskje ikke så rart, er jo oftest en grunn)

ja, jeg fortalte deg vel litt om grunnen til min sykehusskrekk, så du vet jo noenlunde hvor landet ligger [8D]

Vet at de fleste er fornøyd med sykehuset på Stord, men kunne tenke meg å høre mer fra flere[8|]

ORIGINAL: silke

Jepp jepp, de er snille og hyggelige. Sykesøstrenne virker sikkre og forståellses fulle. Du er i trygge hender.[:D]

var det bra? Ble du beroliget nå? hi hi. Liker ikke sykehus jeg hell, liker ikke følelsen av å ikke ha kontroll. Og så gjør det altid vondt (kanskje ikke så rart, er jo oftest en grunn)

Ååhh.. Akkurat det jeg også føler.. Vil hjem fra sykehuset fort som F.. etterpå..

Back
Topp