Storbyferie med 1-åring

H_7392

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
hei,

Noen som har tips til by (og evt hotell) i Europa man kan reise med 1-åring? Vurderer å reise en langhelg i vår/tidlig sommer med mini så tar hjernens mot forslag :)

hei,

Noen som har tips til by (og evt hotell) i Europa man kan reise med 1-åring? Vurderer å reise en langhelg i vår/tidlig sommer med mini så tar hjernens mot forslag :)
Barcelona og København skal være bra storbyer med barn. Anbefaler ikke å reise til land som baserer trafikken på metro, typ London og sånt. Var grusomt med vogn...

Enig i København, veldig barnevennlig og koselig. Mange skryter også av Sopot (det er vel ikke direkte storby, men..).

Barcelona og København skal være bra storbyer med barn. Anbefaler ikke å reise til land som baserer trafikken på metro, typ London og sånt. Var grusomt med vogn...
Barcelona er en veldig fin by (som jeg absolutt kunne tenkt meg tilbake til), men veldig folksom på sommeren. Vil absolutt anbefale dere å dra dit, men ha det i bakhodet. Ikke vært der med barn selv. Og husk at det er noe uroligheter der nå. Paris er også en fantastisk storby! Litt metro må til, men man kan også gå mellom mange av plassene :)

Var i London med min ettåring. Var supert! Men vi bruker ikke barnevogn, for det kan jeg skjønne er pes :p men mye gøy å finne på.

ellers tror jeg de fleste storbyer kan egne seg jeg :)

Ville tatt turen til Køben. Så deilig å bare rusle rundt. Sette seg ned på en utecafe i Nyhavn. Gå langs kaia, gågaten, over slottsplassen. Anbefales ;)

Back
Topp