Stor?!?

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Ja, da lurer jeg på hva dere syns? Er i uke 21+3
Heeh, har fått to kommentarer fra kunder på jobb. Hun ene sa: Skal du ha nå snart?.. Hmm, tjaa i februar.
Hun andre sa: Ååh, er vel ikke lenge til du skal ut i permisjon?.. Eeeh, joda i februar!
Er vel ikke så stor vel? :p

ImageUploadedByBV Forum1381604521.154287.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Neida, ikke spesielt stor. Akkurat passe faktisk, flott mage! Ikke bry deg om hva folk sier, de sier så mye rart. Tror som regel ikke det er vondt ment, men kan komme litt feil ut.

Haha nei du ser absolutt ikke høygravid ut. Ser ut som 21 uker ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Du ser helt normal ut, ser absolutt ikke høygravid ut! :) Prøv å ikke tenke på alt tullet folk kan finne på å si

Jeg er 1 uke og 2 dager kortere enn deg og har ikke halvparten av magen din. Kan ikke se at jeg er gravid med mindre man vet det.

Skulle gjerne hat magen din, kjempeflott!

Kjempe fin mage har du :) Ikke bry deg om hva andre mener/tror!! Jeg får hele tiden spørsmål om jeg skal ha to ;) Det dummeste er, jeg svarer "nei, her er det bare en", også får jeg tilbake "jøss, er du sikker???" :D
Eh ja, det er jeg ganske sikker på :p

Når det gjelder voksende mager, så er det utrolig nok noe alle har en mening om. Bare overhør bedreviterene ;)

nå har jeg rettnok fortsatt babyflesk etter Jaran å bære på...og kort rygg så jeg får fort mage...men jeg har dobbelt så stor mage som deg ^^ hun har nok bare ikke vært så mye i nærheten av gravidemager i det siste om hun syntes du så høygravid ut, jeg syns det ser ut som om du har en akkurat passe proposjonert mage for lengden av sv.skapet :)

Godt å høre at jeg ikke ser høygravid ut! ;)
Synes jo ikke det selv heller, og sambo tørr vel ikke å si noe annet enn at jeg ser smashing ut :p
Men ble litt satt ut da to forskjellige -to dager på rad kom med nesten samme kommentar..

som "utenforstående" så synes man vel at andre ser høygravid ut fra de er 6-7 mnd (det fikk i alle fall jeg kommentarer på sist), men man selv ser jo forskjellen. Du er nett passe :)

Nesj den søte kule magen jo! Jeg er større, lagt på meg 6 kilo pluss og er blitt rund mer jevnt over også :p I tillegg til magen!! Aouff, hvor skal dette ende ;) Koser meg med det da!

Her er min mage ved 20 uker:
ImageUploadedByBV Forum1381765337.032149.jpg
Jeg fikk høre da at jeg var liten...

Her er meg forrige gang ved 19 og 23 uker:
ImageUploadedByBV Forum1381765375.122608.jpg ImageUploadedByBV Forum1381765389.029240.jpg
Fikk på denne tiden spm om jeg snart skulle ut i permisjon...

Og heeeeer er høygravid (uke 35):
ImageUploadedByBV Forum1381765570.952811.jpg

Så tror egentlig folk kanskje glemmer hvor stor en høygravid mage ofte er. Finnes flere som er større enn det jeg var.

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1381765524.179798.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1381765524.179798.jpg
    144,3 KB · Visninger: 31
Back
Topp