Stor?

Snuffle

Glad i forumet
Januarhula 2014
Hmm. Begynner å lure på om jeg er ekstremt stor... Var på julebord i går, og fikk selvfølgelig mange som om termin. Helt greit,MEN var likesom ikke bare en av disse damene som lurte på om det var tvillinger. Tror det kom hele 4 som om det. Sånn siden det var så lenge til termin. Skal sies at for 2mnd siden kunne ikke disse damene se på meg at jeg var gravid. Og til nå har jeg lagt på meg 10kilo, og tror mesteparten er rundt magen :p

Usj. Måtte bare få det ut. Litt lei av å svare at det bare er en inni der!

Huff da, kjedelig det der spørsmålet ja, har fått det selv et par ganger :)
Men hvis det ikke vistes før ,så er du kanskje smal i utgangspunktet, og da er det sikkert naturlig å tenke om det er to hvis du plutselig fikk mage? :)
Jeg har fått det spm i begynnelsen , og jeg var stor i utgangspunktet..hehe.

Var å ganske stor. Men har alltid gått med litt store gensere. :) Har nok fått magen litt etter litt, men ikke lett å se for dem som ikke kjenner meg.

Jeg har fått det samme spørsmålet fra samme person to ganger

''sikker på at du ikke venter tvillinger?'' hehe.. kjekt

Hehe :) ja, ikke sannt. Va å nån av dem som spurte om jeg var ikker på at det var bare en etter at jeg har sagt at jeg ikke skal ha tvillinger. Sukk. Skal ikke være greit. :p

ikkje det kjekkaste - eg får akkurat motsatt, ikkje så kjekt det heller. Eg kjenner meg stor sjølv, men får høyra "du er jo ikkje så stor, trudde du var større".

Magar er og blir forskjellige

hehe. Det er sannt :) Er jo litt av sjarmen at det er forskjellig :)

Ikke bry deg om det! Igår sa en til meg at jeg ser ut som en elefant!!! hahahaIkke såå veldig gøy å høre, men jeg vet selv hva jeg har gått opp (8kg) og er fornøyd med det!

Men det siste trimesteret er krevende på mange måter... og jeg føler meg som en elefant!

hehe. Elefant faktisk. Går rundt å føler meg som en flodhest jeg. Men å ha lagt på seg 8kg er jo ikke så mye da! :)

Ikke noe gøy det. Men er ikke noe å bry seg om. Jeg har fått høre det mange ganger, hvor stor mage jeg har fått. Men jeg ligger på normalen:)

Holder og en jevn linje og ligger på normalen :)

Back
Topp