Stor test av Babycall *link*

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
http://www.dagbladet.no/2010/05/03/tema/tester/foreldre/klikk/teknologi/11558546/

Det dyreste er ikke ofte det beste [;)]

Men, de tester ikke stråling jo! Og da er hele poenget borte for meg! Jeg har en i familien som har hjernesvulst pga mobilstråling, og er livredd for stråling mot babyhodet!

ORIGINAL: Fru Riskorn

Men, de tester ikke stråling jo! Og da er hele poenget borte for meg! Jeg har en i familien som har hjernesvulst pga mobilstråling, og er livredd for stråling mot babyhodet!

Og før var de redd for strålinga fra Micro ovnen [;)]

Den store testen kunne vært større synes jeg. Hvis man ikke vil ha en med kamera var det ikke mange igjen.

ORIGINAL: Pogo

Den store testen kunne vært større synes jeg. Hvis man ikke vil ha en med kamera var det ikke mange igjen.

Skulle hatt med den fra Ikea, den funker fjell[8D]

ORIGINAL: BlessItBe

Hva mener du? Det er bevist hva som førte til hjernesvulsten hos en i min nærmeste familie...

ORIGINAL: BlessItBe

Hva mener du? Det er bevist hva som førte til hjernesvulsten hos en i min nærmeste familie...

Jeg mener at hysteriet rundt sånne ting har blitt alt for stort!
Og hvem plasserer babycalln rett ved hodet på babyn da?[&:]

Back
Topp