Stor som et lite fjell!

Beadybird

Forelsket i forumet
Altså, 23 uker på vei i dag og magen er så stor at jeg lurer på hvor dette skal ende. Skulle tro jeg har tvillinger der inne, men så er det bare én. En helt gjennomsnittlig liten fyr til og med. Andre som har blitt store tidlig og kan berolige meg med at det jevner seg ut? I denne farten eksploderer jeg vel innen jeg er høygravid.
 
Altså, 23 uker på vei i dag og magen er så stor at jeg lurer på hvor dette skal ende. Skulle tro jeg har tvillinger der inne, men så er det bare én. En helt gjennomsnittlig liten fyr til og med. Andre som har blitt store tidlig og kan berolige meg med at det jevner seg ut? I denne farten eksploderer jeg vel innen jeg er høygravid.
Jeg lurer på det samme :p o_O
 
Jeg fikk stor mage tidlig med første, men endte ikke med noen unormalt svær mage. Har vel større mage nå enn på samme tidspunkt i første svangerskap, men er ikke bekymret ☺️ syns det kan være litt pinlig hvis folk spør hvor langt jeg er på vei, siden jeg «bare» er ca. 5 mnd. Men det styrer man jo ikke! Syns ellers at magen min er fin og koser meg med at babyen trives ❤️
 
Sånn har jeg vært med alle :shifty: Vokser mye i starten, også roer det seg i 2. trimester,til plutselig å eksploderede siste ukene:laughing002

Nå er jeg ganske kort også da, så skal ikke så mange kg til før jeg ser ut som en ball :hungover::hilarious:
 
Altså, 23 uker på vei i dag og magen er så stor at jeg lurer på hvor dette skal ende. Skulle tro jeg har tvillinger der inne, men så er det bare én. En helt gjennomsnittlig liten fyr til og med. Andre som har blitt store tidlig og kan berolige meg med at det jevner seg ut? I denne farten eksploderer jeg vel innen jeg er høygravid.
Kor høg er du? Ofte spiller det mykje inn.eg er 173cm, så magen vokser veldig jevnt her, kan enda (uke 21+4) ligge på magen liksom, men ryggen svaier og det er tydelig mage, berre god plass i magen om du skjønner :hilarious: har du kort mage vil jo einaste vei være ut og då føles jo magen stor tidlig. Men ja, det vil nok jevnes, men enkelte får jo enorm mage rett ut, det er berre SÅ nydelig og fasinerende, men forståelig nok sikkert veldig tungt ❤️
 
Jeg er 22+2 og 160 cm høy. Magen er på størrelse med uke 28 sist graviditet. På kveldens ser jeg høygravid ut... Men kun 1,5 år siden forrige graviditet så er nok derfor. Spent på hvor stor magen blir tilslutt :)
 
Jeg er 22+2 og 160 cm høy. Magen er på størrelse med uke 28 sist graviditet. På kveldens ser jeg høygravid ut... Men kun 1,5 år siden forrige graviditet så er nok derfor. Spent på hvor stor magen blir tilslutt :)
Enig med deg, sinnsykt mye større denne gangen! Selvom det er 5 år siden forrige graviditet! Sist beukte jeg mine egne bukser til uke 16, mens nå kjøpte jeg gravidklær i uke 12 :laughing002 Er19+4 i dag ogtror jeg kanskje var tilsvarende uke 26-27 sist. Hjelpes:laughing002
 
Kor høg er du? Ofte spiller det mykje inn.eg er 173cm, så magen vokser veldig jevnt her, kan enda (uke 21+4) ligge på magen liksom, men ryggen svaier og det er tydelig mage, berre god plass i magen om du skjønner :hilarious: har du kort mage vil jo einaste vei være ut og då føles jo magen stor tidlig. Men ja, det vil nok jevnes, men enkelte får jo enorm mage rett ut, det er berre SÅ nydelig og fasinerende, men forståelig nok sikkert veldig tungt ❤️
Jeg er 174 og hadde riktignok litt mage fra før, så det kan jo være det som gjør det. Men var hos jordmor i dag og hun tok symfysemål og jammen er jeg heeeelt gjennomsnittlig. Og det er faktisk også helt utrolig! :hilarious:
 
Enig med deg, sinnsykt mye større denne gangen! Selvom det er 5 år siden forrige graviditet! Sist beukte jeg mine egne bukser til uke 16, mens nå kjøpte jeg gravidklær i uke 12 :laughing002 Er19+4 i dag ogtror jeg kanskje var tilsvarende uke 26-27 sist. Hjelpes:laughing002
Snakket ned noen venninner om dette fordi jeg opplever det samme som deg. Flere som sa at de opplevde at magen kom mye fortere, men at de likevel ikke endte med å bli større. Så ser for meg det roer seg litt på et tidspunkt, bare at det går litt fortere for magen å utvide seg siden den har gjort det frø :)
 
Jeg er 157 cm lang så har ikke akkurat så mye plass å gjøre av babyen på i lengden. Føler jeg er ganske så stor allerede. Vet jo det ikke blir noe bedre, men tenker ikke så mye på det. Det viktigste for meg er at babyen har det godt i magen.
 
Jeg må si at fra uke 13/14 til 20 har jeg følt meg diger. Mens nå i uke 24 føler jeg magen er mer lik som forrige gang. Som om den har strekt seg litt oppover. Så det kan absolutt være noe i det at magen kommer tidlig, men ikke nødvendigvis blir veldig mye større enn første svangerskap...
 
Back
Topp