Stor skuffelse!

Kov86

Flørter med forumet
Etterlyste ved forrige besøk hos jordmor svangerskapskurs (i november), hu sa da at det var tidsnok å melde seg på kurset når jeg var der i januar altså i dag. Da kunne jeg velge mellom et kurs i Januar og et i april, men falt liksom mellom. 2 stoler da det ene er litt sent og det andre var litt tidlig. Stor var min overraskelse da når jeg spurte i dag å det bare var et kurs som var i Februar og det var fullt! Rett før tårene kom på kontoret.

Moen andre med slike erfaringer. Eller erfaringen fra svangerskapskurs?

Huff, det var kjedelig!

Jeg var på fødselsforberedende kurs med første, men lærte egentlig ingenting jeg ikke hadde lest om/søkt opp selv.

Men uansett kjedelig hvis du virkelig ønsket det. Men du kan melde deg på i april? Da har du kurset friskt i minne når fødselen begynner? :)

Ja, men problemet er at hu sa feil var aldri kurs i Januar og April, kun det i Februar:(

Ja, men problemet er at hu sa feil var aldri kurs i Januar og April, kun det i Februar:(

Var på sånn kurs og og syntes d var dumt. Hadde lest mæ opp på omtrent alt via blader og nett og snakk med jordmor. Eneste d bidrog til var å skremme livet a. Meg når de vidte klupetanga, sugekoppen og tre fødsler der daman gaula som besatt av smerte.., var fullstendig traumatisert og enda mer redd for å føde eneste bra var omvisninga på føden

Back
Topp