Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min har ikke fått stor seng enda, og jeg tror ikke at han kommer til å få det på en stund enda heller.. Har i utgangspunktet tenkt at han fortsatt skal ha sprinkelseng når mini i magen kommer og, hvis ikke vi plutselig finner ut av noe annet ;)
Ang. hvil på dagen (regner med det var det du mente) så sover han ute i vogn fra ca 2-3 timer fra ca kl 12. :)
Vi vurderte det, men har foreløbig slått det fra oss. Men vil nok vurdere det på nytt den dagen han begynner å klatre ut av sengen, ja, hehe.
Tror eldstemann var rundt 2 da jeg byttet. I begynnelsen gikk han ut av sengen hele tiden, da mener jeg HELE tiden. Bar han inn igjen rundt 30 ganger første kvelden. Andre kvelden var vi nede i 23 før han gav opp, og sånn avtok det gradvis til han innså at det ikke nyttet å stå opp igjen. Tar vel en ukes tid eller to, hehe. Men det er verdt det å ta opp kampen :)
Hun sover fortsatt i sprinkelsenga. Har ikke noe behov for å bytte den. Dessuten er senga så fin at jeg vil ikke gi slipp på den:)
Ang soving på dagen så gjør snuppa det som passe seg. Noen dager sover hun, andre dager ikke. Og noen dager sover hun tidlig, andre sent :) Lite rutiner her ;)