Stor rød flekk på øyet!!! hjelp???

Bleiemos

Forumet er livet
Min sønn på 16 mnd har plutselig fått en stor rød flekk på øyet! er både på det hvite og litt innover regnbuehinna. Er dette noe farlig? merka det plutselig i dag tidlig, virker ikke som han har vondt på noe vis.

Er ikke ett sprukket blodkar da?

ORIGINAL: Trine82

høres ut som et blodkar som har sprukket.. helt ufarlig [:)]

Mest sannsynlig bare ett blodkar som har sprukket... Ikke noe farlig, å vil forsvinne av seg selv om ca 1 uke... [:)]

Edit: rettet skrivefeil.

sikkert blodkar, hadde de vært betennelse ville den sikkert vært hvit. men er du usikker kan du ringe til legekontoret å høre.....

Ja okei! Takk skal dere ha.. Synes sånt er så vanvittig ekkelt at det er såvidt jeg klarer å se på det!!![:'(][&:] Men da stresser jeg ikke med det sålenge jeg ikke ser det utvikler seg..! Takktakk!:)

ORIGINAL: Junemamma

sikkert blodkar, hadde de vært betennelse ville den sikkert vært hvit. men er du usikker kan du ringe til legekontoret å høre.....

Hva du mener med hvit..? At det lå en annen hvitfarge over det andre hvite liksom? Skal prøve å følge med det litt (så sant jeg klarer å se på![:'(]) og se om det utvikler seg. Synes bare det kom så plutselig, men det gjør vel kanskje sprukne blodkar!

Sprukket blodkar, kanskje?
Lukas hadde det for noen dager siden, så fælt ut når det sto på , men d går fort over.. [:)]

Meinte hornhinna eg nå. altså hornhinnebetennelse da vil de komme en hvit flekk på øye. men de e veldig smertefylt.

Håpe de snart forvinner da...:)

ORIGINAL: Junemamma

Meinte hornhinna eg nå. altså hornhinnebetennelse da vil de komme en hvit flekk på øye. men de e veldig smertefylt.

Håpe de snart forvinner da...:)

Ah ja okei!:) Nei virker ikke som om han merker noen ting til det egentlig, annet enn at han skvatt litt da mammaen fikk litt panikk da hun så det![8D]

Back
Topp