Stor, "oppblåst" mage

Jenny

Andre møte med forumet
Hei.
Er i uke 7-5, og i flere uker har magen vært stor og "oppblåst". Per dags dato sliter jeg med å få igjen knappen på olabuksa. Tør heller ikke gå med tettsittende overdeler på jobber, for da synes "kulen" og folk kommer til å kommentere.
Har aldri vært tynn, mer normal med litt ekstra å ta i, så trodde ikke at det kom til å skje noe med magen før det hadde gått litt tid..
Flere som har det sånn her inne?

Jeg er ikke oppblåst enda, men tenkte å gi deg tips om å ha en hårstrikk rundt knappen, så slipper du å lukke buksen helt når du er på det mest oppblåste. :) Løs genser over, høstgensere passer til det.

ImageUploadedByBV Forum1442477022.574007.jpg

Jeg er også veldig oppblåst og kan bare glemme buksene min:p bruker tights og store lange gensere, da føler jeg meg mest vel:)

Noen dager er magen mere oppblåst, da bruker jeg strikk og en stor genser :) veldig behagelig :)

Veldig oppblåst mage her og! Og det går flere dager mellom hvert do besøk :-P noe som ikke er vanlig for meg. Kan ikke huske det var sånn i de 2 andre svangerskapene :-P

Kjenner meg veldig igjen, er kjempe oppblåst, buksene er trange, føler jeg seg veldig gravid ut, men det er jo kun luft for øyeblikket:p

Siden jeg har blitt så oppblåst med alle medisinene (ivf), så gikk jeg til innkjøp av h&m mammabukser. De er utrolig fine og sitter veldig godt! De har blitt mine nye favorittbukser. I tillegg måtte jeg gå ned et par størrelser fra min vanlige størrelse, så det er jo bare enda et pluss!! :))

Jeg kjøpte også mammabukse fra H&M og de hadde veldig bra utvalg :) Kjøpte et par i helgen, tenker at hvis tidlig UL går bra kjøper jeg flere. Slitsomt å gå med vanlige bukser. Er 6+3 i dag.

Jeg må bruke hårstrikk på buksa, jeg er 7+6, men magen ser 4mnd gravid ut. Spesielt på kvelden..

Føler at arbeidsbuksene er ubehagelig stramme, lurer på om jeg må fortelle nyheten til sjefen slik at jeg kan få nye bukser

Jeg føler det syns allerede og jeg er 4+1! Haha. Men sånn hadde jeg det sist også og måtte kjøpe meg ny jakke og mammatights før jeg var 8 uker. Har en del å ta i :-p Skal snart finne fram de tingene igjen nå :) Hadde lyst til å gå og se på HM i går, men rakk det ikke.

Kun 5+3 enda etter hva jeg tror, men allerede kjempeoppblåst! :O Føler meg supergravid og trange bukser gir mye lyskesmerter, så her går det i ei gammel mammabukse og tights allerede :P Håper det er gode tegn da jeg er veldig nervøs etter SA i juli :/

Henger meg på her jeg :greet025
Er 5+4 og magen er meget oppblåst. Satser på å klare å skjule det til vi vet at alt er trygt.
Tror forresten at jeg må ta meg en tur innom om HM ikke lenge. Takk for tips!

Godt å lese at det er flere som har det sånn, er skikkelig oppblåst selv! Har litt å "ta i " fra før og litt slapp hud fra forrige svangerskap, så ja.. :oops:kjenner jeg gleder meg til den "ordentlige" gravidmagen kommer :woot: hehe. .

Jeg er 4+5 og er så oppblåst at jeg ser like gravid ut nå som jeg gjorde da jeg var 12-15 uker sist. Haha måtte ha på meg ei mammabukse i dag for det klemmer og river sånn i nedre mageregion med stram bukse :)

Sånn har jeg vært med begge mine gutter. Tok en test først i dag men har hatt en mistanke i et par uker alt.
Har litt ekstra å ta av,men knappen må løsnes på olabuksa i smug under kontorpulten på jobb. Så må nok kjøre mammatøy allerede her også

Samme her, spesielt på kvelden. Det med hårstrikket var lurt! Jeg er relativt tynn ( str small/36), så føler det syns veldig på meg. Men vet jo at det ikke er mye baby inni det ennå, hehe! Er 7+4 i dag.

Back
Topp