Stor og tung...

return

Mamma til 3 i september
Er i uke 26 nå med 3.mann og føler meg så stor og tung. Føler virkelig jeg begynner å bli lat -og det er ikke helt meg...
Tenker på at det er 3 måneder igjen...lurer på hvor stor og tung jeg kommer til å bli i løpet av den tida. Mulig at det henger sammen med at jeg har to fra før denne gangen eller at jeg bare er inni en litt kjip periode.
Noen som kan trøste meg med at det går over igjen???

om det er no trøst så føler jeg det på samme måte..puster og peser,var med treåringen på lekeplassen her om dagen og jeg klarte ikke klatre opp ene lekestativet..er egentlig leken av meg og har vell ganske god fysikk vil jeg si..men nå er jeg bare stor og tung og musklene mine tror jeg bsre har blitt borte!;p

Akk, er nok ikke bare du som føler det sånn. Og jeg har ingen fra før. Men jeg jobber i barnehage, og føler at kroppen min hindrer meg i å leke naturlig med barna :/ i tillegg har jeg jo litt gangvansker :(

Er på samme måte her og, og dette er min første...føler liksom at kroppen ikke vil henge med, alt man skal gjøre er et ork..har vært sykemeldt i snart 3 mnd nå, og føler meg bare latere og latere :(
Håper virkelig at det bare er en fase, og at energien dukker opp igjen :-)

Har det slik jeg også "/ Og dette er mi første..:P
Føler meg utslitt så fort jeg gjør noe og puster og peser så fort jeg beveger meg. Det å gå i trapper er utholdelig på grunn av bekkenet "/
Håper det er en fase, men skal nok holde ut ^^

I dag føles det faktisk bedre. Litt av energien vendte tilbake -håper det holder!!!

Æsj, føler de litt på samme måte :/ føler ikke meg så stor, men alt er tungt å vansklig! Har veldi kjempe bekkenløsning og føøer meg hjelpesløs :/ har sikkert noe å si at jeg har to fra før denne gangen!

Føler meg stor og tung jeg også.. Ubehagelig tung faktisk! Sliter med å sitte, ligge, reise meg opp, sette meg ned, snu meg i senga.. Ja.. You name it! Men prøver å nyte graviditeten fordet ;)

Back
Topp