Stor og god stelleveske

Flo87

Elsker forumet
Har straks 2 bleiebarn, og ser for meg at stelleveska vi hadde til storebror, blir litt i minste laget når vi må ha med dobbelt opp med bleier når vi skal ut på tur.
Så jeg lurer på om noen har forslag til en stelleveske med god plass....?

Legg gjerne med linker

Jeg har en Ryco stelleveske/bag i svart. Kjøpte den da vi selv fikk to tette, men eldste slutta med bleier veldig tidlig, så da fikk jeg ikke brukt den mer enn 4-5 ganger.

Store rom, flaskerom som holder melk varm eller kald. Innebygd stellematte.Og masse rom til hvert av barna og seg selv.

Den ble noe for stor for ett barn, så derfor selger jeg den. Ny kostet den over 450 kr.
Ellers kommer jeg ikke på noen, men dytter opp om du vil ha flere tips :)

*Prinsessa skrev:
Jeg har en Ryco stelleveske/bag i svart. Kjøpte den da vi selv fikk to tette, men eldste slutta med bleier veldig tidlig, så da fikk jeg ikke brukt den mer enn 4-5 ganger.

Store rom, flaskerom som holder melk varm eller kald. Innebygd stellematte.Og masse rom til hvert av barna og seg selv.

Den ble noe for stor for ett barn, så derfor selger jeg den. Ny kostet den over 450 kr.
Ellers kommer jeg ikke på noen, men dytter opp om du vil ha flere tips :)

Prøvde å google etter den, men fikk bare opp en hel haug!! ;P
Har du en link eller noe til den mod. du snakker om? =)

Her kommer vi sikkert til å ha to bleiebarn i over ett år. Jeg lette, men fant ingen jeg likte godt nok til å betale tusenvis av kroner for, så jeg fikk mamma til å kjøpe en sats-treningsbag til meg, for 300 kr emoticon  Den er stor og god (men ikke FOR stor), og har to rom. Tenker jeg kommer til å ha små toalettvesker med småtingene oppi til hver av ungene, og så får det bare bli litt rotete - det blir det uansett

Takk for svar :)
Dytter den opp litt igjen for å se om jeg får flere tips

jeg er veldig glad i min stelleveske, men den er ikke billig akkurat.. ju-ju-be beall 

Back
Topp