Stor mulighet for at jeg havner her :)

Fru. Dal

Andre møte med forumet
Heisann Damer.

Mulig jeg havner her..hadde jeg hatt en test liggende hadde jeg fått
et mer sikkert svar. Men venter en test i posten en av dagene, så får
bare smøre meg med tålmodighet så lenge.

Føler jeg har en del symptomer..men en vet jo aldri.
Men dette blir i tilfellet nummer 3.

Velkommen!!! SÅ gøy med flere folk her! :) Krysser alt jeg har for at du faktisk er gravid! :)

Vi venter nr. 2 og gleder oss MASSE til det!!

Hei på dere jenter!!!

Kjenner jeg er litt redd for at jeg skal havne inn her jeg også... Som dere ser er min sønn ikke så gammel og vi skal (om en stund) reise på langferie..ta oss noen drammer..og sprade i bikini..(akkuratt komt ned trivselvekt). Men nå ser det styggelig ut!!Ikke misforstå..vi kjempet veldig med å få nr 2(mistet 1) .   MEN ikke helt klar for en til nå!!!
Symtomene er der..murring, utflod og som om tr skal komme når som helst.. er 2 dager over ..har vært på dagen hver mnd nå..siden jeg fikk den igjen 4 mnd siden ...og ja vi hadde ubeskyttet xxx..for en uke siden!!!

Men uansett så er det et mirakel ..om det skjer/har skjedd igjen!!!

Oioioi, du har ikke testet da?? Du er iallfall hjertelig velkommen inn hit hvis det viser seg at dette er riktig plass for deg! Håper du oppdaterer oss?? :)

Ingen test i posten i dag heller, håper den dukker opp i morgen.

Skulle hatt TR i dag...pleier å være ganske på dagen...(skjelden
den ikke er det) Så tror jeg har rett, har ikke kjent så mange symptomer
de siste dagene, men har kjent det i ryggen..

Krysser alt for at testene kommer snart og TR holder seg laaaaaangt borte! ( i minst 9 mnd) :)

Hei igjen..nå kom visst tr..eller ikke sikker på hva det er!! Blør mye mer enn vaanlig og kjennes rart ut.. kanskje det var noe som ikke festet seg skikkelig..uansett så er jeg ikke gravid..jenter!Er ikke lei meg men man lager seg jo noen tanker...  Ønsker dere all verdens lykke, alle her inne... tvi,tvi

Fru. Dal skrev:
Det gikk nok ikke helt slik jeg trodde :(

Back
Topp